Så utrolig redd

Førstegangsmamma1

Forelsket i forumet
For at noe skal gå galt :( er bare 4+2 , skal på tidlig ul 10 des, men klarer ikke slappe av :( hvor store sjangser er det for at noe går galt??
 
Ta det med ro :) de fleste svangerskap går hele veien. Graviditet er noe en ikke kan styre over og om det skulle gå gæli så er ikke fosteret friskt. Er det første gang du er gravid og har dere prøvd lenge? :)
 
For at noe skal gå galt :( er bare 4+2 , skal på tidlig ul 10 des, men klarer ikke slappe av :( hvor store sjangser er det for at noe går galt??

Er det noen spesiell grunn til at du er så redd for at det skal gå galt?? Er 4 + 3 selv, og merker at eg kan bli litt stresset av alt man leser her på forumet. Men det e jo ikke så mye vi kan gjøre fra eller til annet enn å ta godt vare på oss selv og lille i magen :)
 
Ta det med ro :) de fleste svangerskap går hele veien. Graviditet er noe en ikke kan styre over og om det skulle gå gæli så er ikke fosteret friskt. Er det første gang du er gravid og har dere prøvd lenge? :)

Første gang jeg er gravid, og heller ikke prøvd lenge.
Er bare så svært ønsket å så bekymret for at noe skal gå galt.
Men takk for beroliggende ord ❤️
 
Er det noen spesiell grunn til at du er så redd for at det skal gå galt?? Er 4 + 3 selv, og merker at eg kan bli litt stresset av alt man leser her på forumet. Men det e jo ikke så mye vi kan gjøre fra eller til annet enn å ta godt vare på oss selv og lille i magen :)

Er vell ting jeg leser, og at det et en risiko å miste. Prøver så godt jeg kan, men det et virkelig ikke enkelt. Tror forumet kan være litt stressende til tider, men føler også at alle forstår hverandre her inne:)
 
Er vell ting jeg leser, og at det et en risiko å miste. Prøver så godt jeg kan, men det et virkelig ikke enkelt. Tror forumet kan være litt stressende til tider, men føler også at alle forstår hverandre her inne:)

Skjønner deg godt jeg, er redd for det jeg også, og man leser jo hele tiden om de som mister, og ting som går galt.. Tror det beste er å prøve å la være å lese de historiene, men er ikke så lett å unngå å lese eller tenke på det. Blir nok forhåpentligvis litt enklere etterhvert når man har sett et bankende hjerte, og vet at alt er i orden.
 
Det går heldigvis bra med de aller fleste når de har funnet ut at de er gravide. Sjansen er så absolutt størst for at det går bra. Men forstår deg godt altså. Kjenner på det selv,men vi kan ikke annet enn å vente.
 
Har de samme følelsene her. Ingen grunn til å føle meg beskymmret men er det likevel. Gleder meg til ul i morgen slik at jeg får slappet mer av :)
 
Er vell ting jeg leser, og at det et en risiko å miste. Prøver så godt jeg kan, men det et virkelig ikke enkelt. Tror forumet kan være litt stressende til tider, men føler også at alle forstår hverandre her inne:)
Hvis du blir stressa av forum anbefaler jeg deg å ta en pause :) snakk med jordmor eller legen om bekymringene dine. Husker sist gang så var jeg nazi på å ikke drikke koffein for jeg hadde lest det ikke var bra. Til slutt tenkte jeg at"helvete heller, om ikke dette fosteret tåler et glass med cola daglig er det ikke meningen." Slutt å les alt som handler om aborter. Du må huske på at man får som oftest med seg mer av de negative opplevelsene enn de tilfellene som går bra. Man hører mest om de vonde tingene.
 
Er vell ting jeg leser, og at det et en risiko å miste. Prøver så godt jeg kan, men det et virkelig ikke enkelt. Tror forumet kan være litt stressende til tider, men føler også at alle forstår hverandre her inne:)

Er litt sein på å svare her. Men tror eg kan sitere de over. Vi må bare slappe av og prøve å ikke stresse. Det går som oftest bra. Og et veldig godt poeng at vi hører langt mer om de dårlige opplevelsene enn de gode!
Men er helt enig i at det er godt å ha e sted der man føler seg forstått :)
 
Back
Topp