Så utrolig kvalm...

moccamint

Elsker forumet
Nå er jeg så utrolig kvalm plutselig. Har ikke fått spist noen ting siden lunsj.

Måtte bare klage litt... Sorry!

Skal se det hjelper å spise litt, da! Jeg har fått tilbake sultenkvalmen fra første trimester nå.

Skal se det hjelper å spise litt, da! Jeg har fått tilbake sultenkvalmen fra første trimester nå.
Kjennes ganske likt, men jeg er alene hjemme og klarer ikke å få meg til å lage noe mat. Ligger bare her. Synes skikkelig synd på meg selv nå :p

Heldigvis kommer mannen hjem i morgen :) Fra USA, så han er sikkert megasliten etter flyreisen han også :p

Dritkvalm jeg også, men jeg kan kun skylde meg selv (overdose sjokoladepudding og vaniljesaus :p :oops: ).

God bedring!

Er også veldig sulten nå og kjenner jeg blir litt uggen av det. Venter på at samboer kommer hjem med yoghurt slik at jeg kan ha det og musli :)

ImageUploadedByBV Forum1460319216.773224.jpg

Står at i perioden framover nå kan kvalmen komme tilbake..

Kjempekvalm etter jeg gikk inn i uke 27, nesten på dagen! Har vært sånn siden da. KABAM sa det! Hjelper å spise. Hadde kommet i en sånn fin rutine med mat og sukkerbehovet mitt, men nå må jeg spise konstant igjen for å ikke være kvalm :p

Håper formen din er bedre i dag :) Man blir så lei av kvalme og dårlig form.

Takk :) Mye bedre, men kjempekvalm i ettermiddag. Tvang meg selv til å lage indisk daal med kylling til middag, og jaggu forsvant ikke kvalmen.

Beste middagen jeg har spist på evigheter :)

I tillegg har mannen kommet hjem fra NY, så her er det en gledens dag <3

Så bra! Godt å få en pause fra kvalmen om ikke annet. Å få mannen hjem er en veldig god følelse. Kos dere :)

Back
Topp