Så utrolig kvalm...

Plonk

Forelsket i forumet
nå tar det seg opp her..
Skal på jobb i ettermiddag og skulle gjerne vært hjemme på sofa'n.. Er vikar og vikariatet går ut i slutten av august.. Blir jeg syk mange dager nå, får jeg sikkert ikke mer!
Håper formen er bedre etter en lur..

*klage klage*

Forstår hvordan du har der, har hatt det ganske likt selv i dag. Men føler meg litt bedre nå etter en kvil. Skal på jobb klokka 2, og gruer meg masse. Håper du bler bedre og at det går greit på jobben. 

Det er begynt å ta seg opp med meg og.. Våkna i natt av en enorm kvalme.. Nesten som eg ville grine..Hehe..

off.. har du snakket med legen om det? jeg var veldig kvalm forje gang, og da sa legen at jeg kunne ta postafen som er reseptfritt på apoteke.. eneste er at du kan bli litt søvnig av det..men er ikke alle som blir det... merker selv også at jeg er veldig kvalm, å vanskleig for å finne meg noe å spise..  faktisk så hjelper kjeks.. å spise litt på det:) for meg funka tom og jerry kjeks:)

Føler så veldig med deg!! Det er helt forferdelig å være så kvalm og dårlig. Håper det hjalp med en liten hvil! Og håper du kommer deg gjennom jobbkvelden.. klem fra meg

Jeg ooooog :S urk! Men har funnet ut at vist jeg spiser noe hele tiden holdes det jallefall smålig i sjakk ..så nå gomler jeg på saltstenger hele tiden ..

føler med deg, her sniker kvalmen seg mer og mer innpå, de neste ukene kan bli morsomme.....

huff og huff!!

jeg gleder meg ikke til dette svangerskapet. men babyen gleder jeg meg til:-)
og spennende å se at det stadig flytter inn flere hit.

:) det ble en sykedag på meg, så håper jeg dagen i morra er MYYYYE bedre.. 
Var dårlig med forrige mann også..håper ikke jeg blir like dårlig med gullet her, men det ser sånn ut..
Er ikke for medikamenter i svangerskapet (om det ikke er noe jeg må ta)..så holder meg unna! Ser flere sier det ikke hjelper og blir jeg mer trøtt enn det jeg er nå sovner jeg stående hehe.. 

Vi er verdens heldigste, så får overleve litt kvalme.. (og oppkast).. !

Back
Topp