så utrolig godt!

nancy drew

Forumet er livet
Vært til "byn" i dag og da ville guttene mine selvsagt ha is på MacDonalds noe jeg ikke var spess hypp på småkvalm og uggen som jeg var på tross av afipran. Så da kjøpte jeg meg en slik frozen lemonade... guuud så god... Akkurat passe sur på smak for meg! :) kjempe lyst på en til (fikk ikke ha den første i fred) men det å kjøre over 1 time for å kjøpe en drikke en kanskje liiiit drøyt...

Elsker alt som er surt og syrlig for tiden - så den må jeg teste ut ved første mulighet :D

Jeg prøvde også den her om dagen. Både jeg og typen syntes den smaka alkohol! :hungover:

HAHA Da er det sikkert slik som at jeg syns sprite smaker alkohol ;) Vi syns ikke min smakte alkohol ;)

Den er veldig god :D

HAHA Da er det sikkert slik som at jeg syns sprite smaker alkohol ;) Vi syns ikke min smakte alkohol ;)

Hihi. Ja. Har det sånn med redbull, men har liksom aldri blanda med noe liknende, så det kom som et lite sjokk kan du si :hilarious:

:) Jaja spørs hvor lenge jeg får ha den(før de slutter med den) om ingen andre liker den :) men jeg syns den var knall :)

Back
Topp