Så utrolig frustrerendes!!!!

Trone

Gotta love ebay
VIP
Jeg har såååå lyst å lage fylte vaniljemuffins, ostekake, caramellfudge muffins og u name it!!!
Men så har jeg ikke alt jeg trenger hjemme :( :( :( 

Butikken er uaktuell å dra på nå for det blåser piskeregn og fantekjerringer ute :( Og så skal jeg hente snuppa i byen 18.45 så hadde vært gøy om jeg hadde hatt noe klart til hun kom hjem :) 

Menne.. Vanlige muffins er kjedelig i dag. Usj!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dagens minst informative klageinnlegg!
 
Det er så kjipt........ Det du har mann til, jag han ut


Men.. *snufs* Her sitter jeg og venter på bakepulver og melk, skal lage vanlig og kakao muffins og er så stolt for jeg orker det i dag og det blir første gang jeg skal bake med jenten

Er jo kjedelig med muffins gjerne??
 
Hiv bær eller sjokkis i røren, så blir det litt bedre. Bare du som er blitt vant til å lage fancy cupcakes.
 
Vanlig muffins gadd jeg ikke lage. Sjokolade og bærbær hadde vi ikke hjemme. Mannebeinet sov når jeg lagde denne tråden, hehe!!

Så jeg vekket gullet, åpnet kjøleskapet og lot han peke. Han pekte på boysenbærsyltetøyet så da ble det slike muffins :)

He he he he! Mmmmmmm lukter godt og håper det smaker godt :) 
 
Hehe, fin måte å finne ut av hva du skal lage da!! Flinke Fredriken :)
 
Nei, hehehe!! T tok en nå :P Skal fryse resten tenkte jeg. Eller ta ut ett par vi kan ha i morgen :) 

Eller... Tja.. Fryse.. Hmm... Nææææh :P :P :P :P 
 
Ikke noe å spare på vel, men heller momse i vei. MmMmMm. Jeg må definitivt lage muffer en av de nærmeste dagene. :)
 
Med det tror jeg at jeg takker for meg og finner sengen. Jeg trenger det tydeligvis.  Sove godt når den tid kommer. :)
 
Back
Topp