Så UTROLIG fint vær!!!

5.mannpåvei

Forumet er livet
September To Remember 2022
Septemberlykke 2024
Åååh, er så fint vær nå! Frister å gå tur i skogen og grille pølser og greier!! Men her sitter jeg med lekser istedet...

Får skikkelig vårfølelse!![:)]

Ja er sol og skyfri himmel i Oslo og! Sitter å ser på snø'n smelte fra veranda'n! Skikkelig vår-følelse! Skal ut en tur om ikke lenge, så da skal jeg nyte været! Men en lang tur kan jeg glemme...

Ja det er helt nydelig ute!! Skikkelig påskevær er det!! [:D]

Fælt å sitte inne i sånt vær, men jeg orker nesten ikke gå om dagen, så da har jeg ikke så mye valg.. [:(]

Kos deg på tur, Jordbæret.

Og lykke til med leksene, Wibe.. Føler med deg..

~Nahemah~: Nei vi gjør ikke det... Helt Fantastisk! Godt å tenke på når minsten er i barnehagen! :)

Håper det fortsetter sånn![:)]

Nei jenter, nå skal jeg pelle meg ut i det fine været!! Det er -3 grader her! Litt kaldt, men det er bare å kle på seg godt!!!

Kos dere og ha en fin dag alle sammen!! [:D]

Kos deg ute! Trekk litt frisk luft for meg også! hehe

Her dukket plutselig sola fram her også.. det er bare en halv grad kaldt også, så det er sikkert deilig ute... får ta meg en tur ut senere...

her er det utrolig deilig vær,men glatt. veldig glatt. dessuten har tea gullet sovestunden sin. får vel bli inne å se ut.

Her hos meg er det og kjempe fint.. me har pluss 10 grader og sol..
Kjempe deiligt!!!

deilig vær her oxo,men jeg har sittet godt plantet i sofaen i hele dag-har vært uten alle ungene[:D] Nytt det like mye som det fine været jeg...

Back
Topp