Så utrolig dårlig :P

Astroem

Gammel bruker, nytt bilde ;-)
VIP
Jeg tørr nesten garantere på at jeg får hyperemesis i dette svangerskapet også :/ fysj!

Det eneste jeg har klart å fått i meg og holdt nede nå i snart 2 døgn er tørt knekkebrød og cola..

flere som er dårlige?

Foreløpig er jeg helt fin i formen :) (bank i bordet) håper at formen din blir fort bedre og du kan nyte svangerskapet :D

huff da. kan du ikke ta noen kvalmestillende tabletter? som du kan ta når du er gravid så klart!

Uff så kjedelig:) er fin i formen jeg foreløpig, bank i bordet^^ har bare litt mindre energi og merker i litt i magen hvis jeg ikke spiser ofte:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Er små kvalm av å til. Men det går heldigvis over fort:) hvis jeg er tom i magen kan jeg bli uggen. Så banker i bordet for at jeg ikke blir værre :) håper vitkelig du blir bedre å at du ikke får det dette svangerskapet også:( få i deg masse vann, eneste jeg kan gi i råd:)

Uff da. Håper du slipper unna det verste.

Jeg er bare litt småuggen av og til, og håper inderlig at jeg ikke blir kjempedårlig. Takler ikke kvalme så bra :/

Huff, stakkar deg...har vert inne på bloggen til lykkemamma og lest om hennes graviditet med hypermesis, det høres jo heilt heilt heilt forferdelig ut! Håper det går over og at du får muligheten til å nyte svangerskapet :)

Stakkers deg :(
Jeg har ikke kvalme enda...

Nei huff så kjedelig, er kvalm e perioder, mn ikke sånn at jeg kaster opp... Håper du slipper og kvalmen og oppkast gir seg etterhvert!

Hoff! Ble du innlagt sist da? Her ble jeg dårlig i går men enda uskker på om det er omgangsjuka eller svangerskapsrelatert.. Kvalme og oppkast i hele går, men måtte stikke fingern for å få opp ting derfor usikker på omgangsjuka, pleier vel komme automatisk da ? Holdt på noen munner vann i hele går men sov stortsett fra 15 i går til 08 i dag men våkna og er enda dårlig.. Fått i meg noen munner vann, en bit brødskive og noen munner havregrynsuppe men måtte legge meg for unngå å måtte kaste opp igjen nå. Har blitt kvalm når jeg har fått i meg for lite mat i noen uker nå, så blir vel bare en ond sirkel det her... ikke sjangs å få i meg noe mer nå iallefall, kjennes ut som alt jeg pakker inn vokser i munnen :/

Å, så kjedelig! Håper du føler deg bedre etterhvert.
Jeg er superkvalm, får inn vann og kanskje en salt kjeks. Men spyr ikke heldigvis. Jeg har fått kvalmestillende, men syns ikke de hjelper meg. Heldigvis har jeg en del å gå på.
Ble du innlagt sist? Håper du slipper det! :)

Merka litt brekninger på morgenen, men ingen kvalme enda. Ingen avsmak på ting heller ;-) men er jo tidlig enda. Uff, føler med deg, god bedring ;-)

Sent from my HTC One X using BV Forum

Ja, ble innlagt sist :/ var der i nesten 2 uker før jeg fikk dra hjem (gikk ned mang kilo).. Så håper det ikke blir like alvorlig denne gang.

Har vært hos lege og fått både afripran og phenergan nå, så håper de hjelper litt. Så har jeg fått beskjed fra jm om jeg fortsetter å går ned i vekt, så blir jeg nok innlagt denne gangen også.. så håper på det beste nå, at medisinen hjelper :)

Ja, ble innlagt sist :/ var der i nesten 2 uker før jeg fikk dra hjem (gikk ned mang kilo).. Så håper det ikke blir like alvorlig denne gang.

Har vært hos lege og fått både afripran og phenergan nå, så håper de hjelper litt. Så har jeg fått beskjed fra jm om jeg fortsetter å går ned i vekt, så blir jeg nok innlagt denne gangen også.. så håper på det beste nå, at medisinen hjelper :)

Uff, ja håper du slipper det. Hva gjør at man blir innlagt for det? Må man spy? Eller holder det at man går mye ned?
Ble nervøs jeg nå. Snart droppa 7 kg på få uker.. :confused:

er kombinasjon at slapphet, lav væskebalanse i kroppen og stor nedgang i vekt såvidt jeg forstod det på legen ;)

Men ift vekta så er det hvor mange kilo du går ned fra kvalmen starter. Jeg han nå gått ned 2 kg fra onsdag, har ikke veid meg forrige uke, så vet ikke om jeg har gått ned ift det..

Men føler du deg dårlig, slapp ol. så er det beste å forhøre seg med lege :)

er kombinasjon at slapphet, lav væskebalanse i kroppen og stor nedgang i vekt såvidt jeg forstod det på legen ;)

Men ift vekta så er det hvor mange kilo du går ned fra kvalmen starter. Jeg han nå gått ned 2 kg fra onsdag, har ikke veid meg forrige uke, så vet ikke om jeg har gått ned ift det..

Men føler du deg dårlig, slapp ol. så er det beste å forhøre seg med lege :)

Takk for svar!
Har vært kvalm i tre - fire uker, vet ikke om det er fordi jeg er lengre på vei enn 5 uker (stor mulighet for det) eller om det er pga svimmelhet (som også kan være sv.skap relatert) eller krystallsyken som det kan være jeg har. Har tidlig ul på onsdag, får litt mere svar da. Men er slapp og uggen da. Men får i meg vann :D

Back
Topp