så utolmodig!

jente21

Flørter med forumet
Uff... flere mars mødre som begynner å bli skrekkelig utolmodig og klar til fødsel! Er så vanvittig lei nå!!!!!!![&:]  Gleder meg til å møte lille elsklingen min... og ikke minst til å få kroppen min for meg selv igjen! [8|][8|][8|]

ikke meningen å syte men gjør det likevel! Jeg er så tung, stor, vond og lat! blæææ!!!! [:)]

He he stikk motsatt av meg..
Jeg synes det er koselig å han inni der, og da vet jeg jo hvor jeg har han..
Har ikke noe hast med å få han ut enda..[:)]

ORIGINAL: jente21

Uff... flere mars mødre som begynner å bli skrekkelig utolmodig og klar til fødsel!

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Signerer her jeg[:D]Måtte tia gå fort nå fremover....

Begynner å bli klar for å få ungen ut nå ja...
men kan godt vente til terminuka da.

[:D][:D]

hehe.. tenkte meg jeg ikke var alene[:D]  Måtte tiden gå fort!!!! Og håper virkelig vi slipper å gå over tiden... det gidder jeg ikke!

uff ja.... er nok litt lei nå ja... Begynner å bli stor og tung, så det skal bli kjekt å få lille nurket ut...

Begynner også å bli temmelig lei nå. Har hatt det ganske greit frem til for kort tid siden, men nå har bekkenet slått seg skikkelig vrangt og magen er hard og vond hele tiden, i tillegg til søvproblemene jeg har slitt med hele tiden. Sambo skal til Trysil til helgen, så greit om ikke noe skjer før han kommer hjem igjen på søndag, men etter det kan det skje når som helst for min del [:@]

Ja nå ser jeg frem til at den lille skal komme! Det er ikke det at jeg er så lei av å gå gravid, men jeg er så spent på hvem det er som er der inne... Koser meg ellers med graviditeten, så den har ikke avskrekket meg fra å få flere barn senere [:D]

Back
Topp