Så utålmodig!

Vinterbarn

Betatt av forumet
Å gå gravid er virkelig en tålmodighets prøve! Jeg føler det er så uendelig langt frem i tid og så uvirkelig at det er et menneske inni meg! Jeg kan verken føle eller se den lille :/ Hver dag ser jeg på ting som er kjøpt inn og føler det er såå lenge til jeg skal få se den lille! Vil den skal komme nååå :p

Åh herre, jeg er faktisk litt motsatt!! Syns det nesten går litt fort i svingene! Om en drøy måned er jeg halvveis i svangerskapet, hjelpes meg!

Hehe, ikke greit når en strever med å vente, tida går jo så sakte og da! :P er du langt på vei? Er egentlig ganske utålmodig av meg jeg og, men har klart å holde meg forholdsvis i "skinnet" enda :P men tenk; til jul har vi en liten en i armene, er lenge til men det blir så bra! :D

Er det din første?:) jeg var også sånn da;) så skjønner deg veldig godt! Denne gangen har det gått utrolig fort, men det er nok fordi jeg har en liten ifra før, som holder meg opptatt ;)

Det er min første og jeg er 16 uker på vei! Det er jo såå lenge til jul, og sommeren har jo såvidt begynt! Vil lukte på baby rompe og trille fin vogn! Hehe.. Men den som venter, venter jo på noe godt :p Er bare veldig utålmodig :(

Jeg syns ventetiden og det å gå gravid er så koselig, så jeg stresser ikke foreløpig i hvertfall

Det er min første og jeg er 16 uker på vei! Det er jo såå lenge til jul, og sommeren har jo såvidt begynt! Vil lukte på baby rompe og trille fin vogn! Hehe.. Men den som venter, venter jo på noe godt :p Er bare veldig utålmodig :(
Hihi, det er heldigvis verdt ventinga ;P men tida står stille innimellom :P

Følt det har gått utrolig fort jeg;-o Men det går vel sikkert dritt sakte på slutten når jeg vil det skal gå fort :p hehe

Back
Topp