Så usannsynlig trøtt!

GlaJenta88

Elsker forumet
Kjære tid at det går an å være så trøtt! :sleep011 Jeg sover glatt 10-12 timer om natten, men når ettermiddagen kommer er jeg helt utslått igjen :sleep002
Gjesper hele tiden, jeg. Flere trøttinger?

Kjenner meg så godt igjen! Er sykmeldt 1 uke fra jobb grunnet tretthet og at jeg er uvel (kvalm).. gjør ikke annet enn å sove og sove og sove :s utrolig slitsomt! :(

åhærreguuuud, jaa! trøtt! hele søndagen flat på sofaen!! :(:(:( gruer meg til jobb 05:30 i morgen.

Kjenner meg så godt igjen! Er sykmeldt 1 uke fra jobb grunnet tretthet og at jeg er uvel (kvalm).. gjør ikke annet enn å sove og sove og sove :s utrolig slitsomt! :(
Æsj altså! Det er jo så lammende Men det er godt at legen tar det på alvor da! Det viktigste er jo å ta vare på seg selv nå ☺

åhærreguuuud, jaa! trøtt! hele søndagen flat på sofaen!! :(:(:( gruer meg til jobb 05:30 i morgen.
Oi! Det var jammen tidlig Gruer meg nok til kl 08

Kjenner meg godt igjen ja. Trøtt stort sett hele tiden! Akkurat nå er jeg glad for at jeg jobber turnus, for har fri i morgen :D

Trøtt ja.... Spesielt når treåringen nekter å sove når hun skal... Og d blir 1 1/2times ekstra kamp.... Dææævvvv

Jeg er også så tom for energi.. Helt forferdelig. Nesten så jeg kan få noen vonde tanker om at jeg aldri kommer til å ta vare på et barn.. var ikke slik før svangerskapet, så vet jo at det går over. Men tar på psykisk å være så utmattet. Orker ikke gjøre noe hjemme og sover fler små lurer i løpet av dagen.. :(

Våknet 11 i dag og sovnet igjen på dagen i 3 timer . Og holdt på sånn i flere dager når. Eksamen i morgen , ingen lesing Pga kvalme , mye soving og mage smerter . Så må nok ta den på nytt . Yeee :/

Æsj altså! Det er jo så lammende Men det er godt at legen tar det på alvor da! Det viktigste er jo å ta vare på seg selv nå ☺

Oi! Det var jammen tidlig Gruer meg nok til kl 08
det er egentlig motiverende at jeg er ferdig klokka 13 og kan dra hjem og legge meg før ettermiddagen begynner.

Ja, det er helt ille. Kunne sovet 24/7. Er avhengig av å ha planer laaaangt borte fra noen som helst sofa. Sovna i sofaen til svigers i går. Skylder foreløpig på allergi, men det er helt for ille om dagen

Samma her! Trøtt heeele tiden. Sto opp rundt 12 ish idag å en time senere begynte gjespingen for fult :p Sovet på sofaen nå ikveld har jeg også. Hehe!
Men jeg er heldigvis ikke dårlig på noen annen måte, så jeg skal ikke klage! :D

Våknet 11 i dag og sovnet igjen på dagen i 3 timer . Og holdt på sånn i flere dager når. Eksamen i morgen , ingen lesing Pga kvalme , mye soving og mage smerter . Så må nok ta den på nytt . Yeee :/
Jeg har eksamen på tirsdag og gjør akkurat det samme... Sovner sittende :o blir nok ny eksamen i august :(

Jeg har eksamen på tirsdag og gjør akkurat det samme... Sovner sittende :eek: blir nok ny eksamen i august :(
Jeg tenker er det lurt for meg en gang tenke å komme meg på skolen i morgen .
Om formen holder så har ikke noe å skrive en gang . :( uff men heldigvis en kan ta på nytt :)

Mener jeg var trøttere da jeg var gravid i høst, men kjenner det litt nå også, ja. :)

Grusomt trøtt her også.. Sov til 12 om dagen, gikk tur med hunden, spiste frokost, og jammen var jeg ikke klar for en ny blund :P Skjønner ikke at det er mulig å bli så trøtt :)

Jeg hadde 20-25 min. kjøretid til og fra jobb i svangerskapet med tredjemann. Måtte noen ganger stoppe for å sove på vei hjem :p

Kjære tid at det går an å være så trøtt! :sleep011 Jeg sover glatt 10-12 timer om natten, men når ettermiddagen kommer er jeg helt utslått igjen :sleep002
Gjesper hele tiden, jeg. Flere trøttinger?
Huff, føles som jeg går rundt i konstat bakrus; uvel, distre og i halvsvime..Fatter ikke hvordan jeg skal klare å holde ut på jobb fremover. Ikke minst timen i bil hjemover.. Føler meg så lite effektiv på jobb også, gjør jo bare at jeg føler meg enda verre. Tips mottas med takk :schocked028

I går hadde jeg første dag uten middagslur på flere uker! Var skikkelig stolt :) men ser ut som det blir med den ene dagen for i dag er jeg trøtt! Jaja :happy:

Jeg holdt på å sovne under samtale med kunde i dag på telefon. Blir jo bare verre og verre dette :p

Back
Topp