Så usannsynlig lite krefter

Knerten3

Glad i forumet
Jeg er helt tappa! Legger meg tidlig... sover mange timer.
Helt ødelagt hele dagen. Kjennes som jeg har influensa og løpt maraton. Null krefter og bare trøtt... Hvorfor er det slik så tidlig tro... Håper det gir seg snart...MÅ jo jobbe

Jeg er helt tappa! Legger meg tidlig... sover mange timer.
Helt ødelagt hele dagen. Kjennes som jeg har influensa og løpt maraton. Null krefter og bare trøtt... Hvorfor er det slik så tidlig tro... Håper det gir seg snart...MÅ jo jobbe
Sånn har jeg vært i mange uker.. orker nesten ikke å lage middag og hjelpe barna med lekser engang. veldig frustrerende.. Men merker at det begynner å gå seg litt til nå heldigvis..

Jeg var sån mellom ca uke 8-13 første graviditeten, satt og sov foran pcn på jobb, drømte om et vilorum, men det fantes ikke. så nå går jeg bare å venter på at trøttheten skal komme. Men jeg har jo hørt om dem som er trøtt i ene graviditeten og ikke i neste.

Samme her. Heldigvis er samboer helt fantastisk. Han ordner middag hver dag, tar legging av sønnen vår, står opp når han er våken på natt osv. Men i dag måtte jeg bare krype til korset, så har fått sykmelding. Er i hovedsak pga kvalmen da, men blir helt utmattet av det. Håper det vil ha en positiv innvirkning på formen. Håper det blir bedre for oss alle veldig snart! [emoji173]️

Trøtt og slapp her også. Mest slapp kanskje. Blir fryktelig fort sliten. Satte inn i oppvaskmaskin og hang opp en klesvask i sted og måtte ha en time på senga etterpå :hilarious:

Første dagen min med d i dag også.... kjenner at jobb skal bli interessant fremover!

Jeg var sånn med første,det gikk gradvis over når jeg kom i 2.trimester. Det er litt slitsomt og frustrerende når det står på og det er lov å be legen om en liten sjukemelding til den perioden er over.

Trøttheten kom kasta på meg idag. Usiiiigelig trøtt, kunne nesten sovna hvor som helst:eek:

Samme her. Står på bena en halvtime max. Så sovner jeg. Er sykemeldt så kan følge kroppens behov heldigvis. Skjønner ikke hvordan dere som jobber, klarer det.

Jeg har måttet be om sykemelding selv. Var oppe med lille i 2 timer før hun ble levert i barnehagen i dag, sov til 14:30. Er så sinnsykt trøtt fortiden og ikke minst kvalm. Er plaget med lavt blodtrykk nå itillegg, så har ingenting på jobb å gjøre.

Det er forresten ikke noe som heter "MÅ jobbe". Du må ta vare på deg og helsen din først, jobb kommer etterpå. Det er ingen som takker deg for at du jobber deg syk.

Har det likt her og. Tett i nese, så alt blir ekstra tungt. Bare det å gå opp trappen gir meg hjertebank liksom. Målte pulsen min idag etter at jeg kom opp trappen idag, den var på 94, mot normalt 61-65...

Jeg har måttet be om sykemelding selv. Var oppe med lille i 2 timer før hun ble levert i barnehagen i dag, sov til 14:30. Er så sinnsykt trøtt fortiden og ikke minst kvalm. Er plaget med lavt blodtrykk nå itillegg, så har ingenting på jobb å gjøre.

Det er forresten ikke noe som heter "MÅ jobbe". Du må ta vare på deg og helsen din først, jobb kommer etterpå. Det er ingen som takker deg for at du jobber deg syk.
Nei men d er ikke d samme å være selvstendig næringsdrivende dessverre,,, avhengig av å levere hele tiden. Hadde jeg vært ansatt så hadde jeg ikke brydd meg

Jeg var sånn med første,det gikk gradvis over når jeg kom i 2.trimester. Det er litt slitsomt og frustrerende når det står på og det er lov å be legen om en liten sjukemelding til den perioden er over.
Håper d bare er nå i 1. trimester ja,,, har null energi

Back
Topp