Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sånn har jeg vært i mange uker.. orker nesten ikke å lage middag og hjelpe barna med lekser engang. veldig frustrerende.. Men merker at det begynner å gå seg litt til nå heldigvis..Jeg er helt tappa! Legger meg tidlig... sover mange timer.
Helt ødelagt hele dagen. Kjennes som jeg har influensa og løpt maraton. Null krefter og bare trøtt... Hvorfor er det slik så tidlig tro... Håper det gir seg snart...MÅ jo jobbe
Nei men d er ikke d samme å være selvstendig næringsdrivende dessverre,,, avhengig av å levere hele tiden. Hadde jeg vært ansatt så hadde jeg ikke brydd megJeg har måttet be om sykemelding selv. Var oppe med lille i 2 timer før hun ble levert i barnehagen i dag, sov til 14:30. Er så sinnsykt trøtt fortiden og ikke minst kvalm. Er plaget med lavt blodtrykk nå itillegg, så har ingenting på jobb å gjøre.
Det er forresten ikke noe som heter "MÅ jobbe". Du må ta vare på deg og helsen din først, jobb kommer etterpå. Det er ingen som takker deg for at du jobber deg syk.
Håper d bare er nå i 1. trimester ja,,, har null energiJeg var sånn med første,det gikk gradvis over når jeg kom i 2.trimester. Det er litt slitsomt og frustrerende når det står på og det er lov å be legen om en liten sjukemelding til den perioden er over.