Så urolig trøtt,

Smurfine79

Betatt av forumet
Er i min 11 uke nå, 10+3. Jeg er så inni granskauen trøtt, vil bare sove og sove. Dette er mitt 3.svangerskap, ordentlig attpåklatt 10 år siden sist.
Og sist men ikke minst, jeg har fått så utrolig stor mage allerede

Uke 10+2 utrolig trøtt , kvalme og oppkast i et. Tåler absolutt ikke noe av mat eller drikke . Alt gjør verre . Og forstoppelse , prøvd alt :(
Utrolig Lei meg

Så skjønner deg masse :)

Uff, klarer du å få deg i deg noe mat og drikke da? Har du prøvd disse armbånda mot sjøsyke? Har hørt de skal være gode mot kvalme.
Takk i dag er jeg mer sliten en trøtt faktisk. Er det et dårlig tegn om trettheten går over?

Uff, klarer du å få deg i deg noe mat og drikke da? Har du prøvd disse armbånda mot sjøsyke? Har hørt de skal være gode mot kvalme.
Takk i dag er jeg mer sliten en trøtt faktisk. Er det et dårlig tegn om trettheten går over?

Klart ikke. På denne tiden flater hormonene litt ut, og folk begynner å føle seg bedre. Er alltids noen som blir bedre før, og noen det tar lengre tid for. Og for alt du vet kan trettheten være tilbake for fullt i morgen. :)

Er overrasket over at jeg fortsatt er våken, har vel vært det en par gange bare i løpet av de siste 4-5 ukene.

Back
Topp