Så urolig i magen den lille :)

Hoppetussa28

Lykkelig Gravid ;)
Oktobermirakler 2013
Nedpress så det holder å jeg må på do hvert 5 min ca. Hun sparker på blæra å det merkes. Hun sklir seg overalt i magen så jeg får jo ik sove nå. Enda det er mørkt i rommet her, trodde de reagerte på lys å sånn nå. Kanskje hun vil ut snart;) slitsomt med denne do flyinga;/ men snart slipper jeg vel det;)

Du er ikke alene! :P Hatt endel nedpress nå jeg også, og mange kraftige spark.. noen skikkelig i blære så jeg skvetter til, skikkelig ubehagelig :P

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

De synes nok det er passe trangt inni der nå ;) Mye leven her også, og hodet trykker godt nedi, så blæra har ikke mye plass for å si det sånn, men men, nå er enden nær :)

Kanskje vi ik er så langt unna en fødsel nå;);) like spent hver natt jeg, men d kan vel skje på dagtid oxo;);)

Jeg er også veldig spent, selv om jeg prøver belage meg på overtid igjen.. Men vanskelig det ;) Tenker hver gang jeg går på do om natten "nei, ikke nå heller" :P

Samme her, blæra får skikkelig gjennomgå! Vondt er det også:/

Ja ikke lenge igjen for noen av oss nå :) Jeg har ikke vært utålmodig i der hele tatt :) Men heeeelt greit om hun sku komme nå :) Men føler jeg kommer til og gå litt over termin :P

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Nå har jeg drømt i 2 omganger på Morran her at jeg holder lille jenta mi i armene her;) å hun har mørkt hår å krøller;)

Her synes jeg fosterbevegelsene varierer utrolig mye om dagen! Fra stille-stille i lange perioder der jeg blir bekymret, til full rulle der det nærmest virker som om han enten prøver å komme ut under ribbeina eller stange seg ut med rå kraft der nede ;) Her er det så mye variasjon fra dag til dag og fra time til time at jeg knapt vet når jeg skal ringe pga bekymring?

Her synes jeg fosterbevegelsene varierer utrolig mye om dagen! Fra stille-stille i lange perioder der jeg blir bekymret, til full rulle der det nærmest virker som om han enten prøver å komme ut under ribbeina eller stange seg ut med rå kraft der nede ;) Her er det så mye variasjon fra dag til dag og fra time til time at jeg knapt vet når jeg skal ringe pga bekymring?
slik er det her også, veldig vanskelig å vite...

Så lenge det ikke varierer sånn fra dag til dag, men er godt med liv hver dag er det nok ikke farlig. Om han en dag er stille-stille og neste aktiv ville jeg tatt kontakt.

Så lenge det ikke varierer sånn fra dag til dag, men er godt med liv hver dag er det nok ikke farlig. Om han en dag er stille-stille og neste aktiv ville jeg tatt kontakt.
her kan det variere sånn fra dag til dag, men var inn en natt for noen dager siden for sjekk fodi det hadde vært skikkelig rolig og alt var helt fint og dagen etter var det godt med aktivitet, noen er vel bare sånn, men man må jo passe på og som de sa der også så er det jo bedre å sjekke en gang for mye :-)

Back
Topp