Så umåtelig trøtt

* Tone *

Tone
Desemberskatter 2016
Hvordan skal dette gå dem neste ukene? Jeg bruker egentlig og stå opp åtte i helgene. Men nå blir d bare senere og senere. I dag sto jeg opp halv elleve, har gløttet på øynene flere ganger på morgonen,men klarer ikke våkne skikkelig:-p enda jeg la meg elleve i går kveld. Jeg sto opp dusjet, ryddet benken på kjøkkenet, etter att barna har rotet seg til frokost;-p å nå ligger jeg på sofaen å kjenner jeg vil sove igjen!!!?! Er liksom to timer siden jeg sto opp.
Jeg jobber i bhg, der holder jeg jo meg i aktivitet og kjenner det ikke like godt. Men skrekk og gru, på mandag og tirsdag skal vi på kurs hvordan i huleheite skal jeg klare holde meg våken da? :-p
Hehe. Men det gleder meg selvfølgelig hvorfor jeg er slik:-p

Flere zombier her? :-p

Jeg er sånn! Var på kurs på fredag der jeg måtte kjøre tre timer først og stå opp 05.15.. Jeg døde omtrent føltes det som..

Jeg sliter fælt på jobb! Som er stillesittende forran pc.

Jaaaa!!! Tror jeg blir gal.. Våkner forholdsvis tidlig når jeg har kveldsvakt og fri, rundt 7-8 pga kvalm å må tisse.. Men kan sove masse i løpet av dagen å enda legge meg før 11 igjen.. På dagvakt føler jeg meg helt død innen lunch.. :wtf:

Hvordan skal dette gå dem neste ukene? Jeg bruker egentlig og stå opp åtte i helgene. Men nå blir d bare senere og senere. I dag sto jeg opp halv elleve, har gløttet på øynene flere ganger på morgonen,men klarer ikke våkne skikkelig:p enda jeg la meg elleve i går kveld. Jeg sto opp dusjet, ryddet benken på kjøkkenet, etter att barna har rotet seg til frokost;-p å nå ligger jeg på sofaen å kjenner jeg vil sove igjen!!!?! Er liksom to timer siden jeg sto opp.
Jeg jobber i bhg, der holder jeg jo meg i aktivitet og kjenner det ikke like godt. Men skrekk og gru, på mandag og tirsdag skal vi på kurs hvordan i huleheite skal jeg klare holde meg våken da? :p
Hehe. Men det gleder meg selvfølgelig hvorfor jeg er slik:p

Flere zombier her? :p

Jeg er og ZOMBIE.:hilarious:
Føler med deg!
Til uka skal jeg på kurs i 2 dager og vi må ta båt for å komme dit, jeg som blir så sjøsyk:hungover: Er nok uggen og kvalm fra før altså.. Skjønner ikke hvordan det skal gå. 3 timer på båt blir spennende... Også å sitte å høre på noen snakke i flere timer:p Jeg er så sikker på at jeg kommer til å sovne av.
Blir sikkert en flott tur :dead:

Rekker opp handa! Var som om noen slo på en bryter tidligere i uka, jeg ble grusomt trøtt over natta :P

Hadde to dager med undervisning tors/fredag denne uken, tror håndarbeid hjalp meg igjennom. Da hadde jeg noe å holde på med mens jeg hørte :)
Strikket vaskekluter, bare rett frem :P

Jeg jobber også i barnehage, og jeg sliter.... Er så trett hele tiden, og merker at jeg teller timene til jeg kan gå hjem. Lite tålmodighet med ungene har jeg og...

Supertrøtt som sist gang,bare at da hadde jeg luksusen til å sove de timene jeg trengte, har ikke den luksusen nå med en som vil leke ;) Får benytte meg av familie om det blir for tøft, men vet jo at energien vil komme tilbake om noen mnd ;)

Hehe. Holdt på å sovne sittende på jobb et par ganger. Hadde vært veldig rolig og satt rundt bordet på vaktrommet. Kan jo ikke drikke så mye kaffe heller! Håper det går over snart :)

Jeg jobber heldigvis som lærer, så merker ikke så mye i løpet av dagen, men er helt skutt når jeg kommer hjem. Begynner å merke kvalmen nå, så tror det blir værre hvis den kommer oftere enn morgenen og kvelden.

Jeg føler med deg!! Shit, det er helt jævlig! Jeg blir ekstra trøtt etter at jeg har spist også, skikkelig matfjern :P zombie tilværelse deluxe!

Jeg føler med deg!! Shit, det er helt jævlig! Jeg blir ekstra trøtt etter at jeg har spist også, skikkelig matfjern :P zombie tilværelse deluxe!
Ja etter mat er jeg helt i koma. Samtidig som før jeg spiser er jeg kvalm. Så en ting forbedrer seg menst enn annen da blir verre:-p

Jeg er sånn! Var på kurs på fredag der jeg måtte kjøre tre timer først og stå opp 05.15.. Jeg døde omtrent føltes det som..

Jeg sliter fælt på jobb! Som er stillesittende forran pc.
Ååh,, veldig glad jeg ikke har pc jobb. Da hadde jeg nok sletet enda mer:-p creds til deg. Off, det ble en lang kursdag da ja...!

Jaaaa!!! Tror jeg blir gal.. Våkner forholdsvis tidlig når jeg har kveldsvakt og fri, rundt 7-8 pga kvalm å må tisse.. Men kan sove masse i løpet av dagen å enda legge meg før 11 igjen.. På dagvakt føler jeg meg helt død innen lunch.. :wtf:
Ja, dogåingen missliker jeg:-p våkner jo på natten å må på do også.. det er jeg ikke vant til. Men da går jeg omtrent i søvne;-p
Det blir vel forhåpentligvis bedre om noen uker, ikke tissingen da, den blir vel bare verre:-p
Men husker fra mitt andre svangerskap att jeg slet veldig med tretthet. Så spørs om ikke det blir en langvarig greie denne gangen også

Jeg jobber også i barnehage, og jeg sliter.... Er så trett hele tiden, og merker at jeg teller timene til jeg kan gå hjem. Lite tålmodighet med ungene har jeg og...
Jaa.. lunta er superkort. Off. Får dårlig samvittighet overfor mine egne to ofte. For jeg skjønner jo att jeg både overreagerer og er for streng ofte. Så har begynt å jobbe litt med meg selv ang det. Å gleder meg for å fortelle dem grunnen til det:)

Ja, dogåingen missliker jeg:p våkner jo på natten å må på do også.. det er jeg ikke vant til. Men da går jeg omtrent i søvne;-p
Det blir vel forhåpentligvis bedre om noen uker, ikke tissingen da, den blir vel bare verre:p
Men husker fra mitt andre svangerskap att jeg slet veldig med tretthet. Så spørs om ikke det blir en langvarig greie denne gangen også

Huff jeg hadde håpet denne trettheten bare var midlertidig, men da må jeg belage meg på å være slik i over 7 mnd til da? :wtf: hjelp :joyful: glad jeg har en aktiv å fysisk jobb, hvis ikke hadde det ikke gått.. Kjenner at så fort jeg setter meg blir øynene helt ufattelig tunge.. I går lå jeg på sofaen å småsov fra jeg sto opp til jeg reiste på kveldsvakt... Glad jeg har bare meg selv å hund akkurat nå, beundrer dere som har flere små å passe på samtidig :) tror jeg holder meg til bare en jeg :hilarious:

Jaa.. lunta er superkort. Off. Får dårlig samvittighet overfor mine egne to ofte. For jeg skjønner jo att jeg både overreagerer og er for streng ofte. Så har begynt å jobbe litt med meg selv ang det. Å gleder meg for å fortelle dem grunnen til det:)

Huff ja, jenta mi må dessverre også tåle litt for tiden. Vi har sagt det til henne, og sagt at mamma ikke er i form fordi babyfrøet i magen tar så mye krefter.
Men jeg synes nesten det er verre med ungene på jobben, for der burde jeg ha klart å være mer profesjonell. Det er ikke sånn at jeg kjefter i hytt og pine, men jeg merker at jeg havner raskere i grensesettingssituasjoner nå, enn når jeg har tålmodigheten på plass. Er krassere på en måte. Og det er så dumt når det ikke er mine unger, for du får ikke så mange muligheter til å gi positivt påfyll som man gjerne gjør hjemme. hun hjemme kan jeg forklare til på en annen måte...

Er sååååå trøtt... har en på 1,5 år og gir henne den lille energien jeg har til overs. Gubben og hus får nada. Er sykemeldt 1 uke til og er så glad for det, vet ikke hvordan jeg skulle klart å jobbe kveld/dag/helg 100% med denne formen Sist varte trøttheten til uke 18, men håper det gir seg før nå. Blir ikke mye søvn på natta, kombinasjon av at mini våkner ofte og at jeg må tisse. Men mirakelet som kommer om ca 7 månader er verdt allt og mer enn det ❤❤❤

Back
Topp