Hvordan skal dette gå dem neste ukene? Jeg bruker egentlig og stå opp åtte i helgene. Men nå blir d bare senere og senere. I dag sto jeg opp halv elleve, har gløttet på øynene flere ganger på morgonen,men klarer ikke våkne skikkelig
enda jeg la meg elleve i går kveld. Jeg sto opp dusjet, ryddet benken på kjøkkenet, etter att barna har rotet seg til frokost;-p å nå ligger jeg på sofaen å kjenner jeg vil sove igjen!!!?! Er liksom to timer siden jeg sto opp.
Jeg jobber i bhg, der holder jeg jo meg i aktivitet og kjenner det ikke like godt. Men skrekk og gru, på mandag og tirsdag skal vi på kurs hvordan i huleheite skal jeg klare holde meg våken da?
Hehe. Men det gleder meg selvfølgelig hvorfor jeg er slik
Flere zombier her?
Jeg jobber i bhg, der holder jeg jo meg i aktivitet og kjenner det ikke like godt. Men skrekk og gru, på mandag og tirsdag skal vi på kurs hvordan i huleheite skal jeg klare holde meg våken da?
Hehe. Men det gleder meg selvfølgelig hvorfor jeg er slik
Flere zombier her?

Er nok uggen og kvalm fra før altså.. Skjønner ikke hvordan det skal gå. 3 timer på båt blir spennende... Også å sitte å høre på noen snakke i flere timer
glad jeg har en aktiv å fysisk jobb, hvis ikke hadde det ikke gått.. Kjenner at så fort jeg setter meg blir øynene helt ufattelig tunge.. I går lå jeg på sofaen å småsov fra jeg sto opp til jeg reiste på kveldsvakt... Glad jeg har bare meg selv å hund akkurat nå, beundrer dere som har flere små å passe på samtidig