Så ufattelig trøtt

habibti

Forumet er livet
Septemberlykke 2021
Oktoberbarna 2021♡
De siste dagene har jeg vært så trøtt. Sover litt dårlig på natta, men har de siste nettene ikke engang måttet opp for å tisse. Sover og sover og sover. Enda er jeg trøtt på dagen og kan godt sove litt da også. Dette minner meg veldig om slik jeg var i første trimester... Er det flere som er veldig trøtt nå på slutten?

De siste dagene har jeg vært så trøtt. Sover litt dårlig på natta, men har de siste nettene ikke engang måttet opp for å tisse. Sover og sover og sover. Enda er jeg trøtt på dagen og kan godt sove litt da også. Dette minner meg veldig om slik jeg var i første trimester... Er det flere som er veldig trøtt nå på slutten?

Jepp, kjenner det absolutt igjen!

Jeg har det likens.. Sover nettene igjennom, kanskje oppe på do èn gang. Da går jeg nesten i søvne, og sovner igjen med èn gang hodet treffer puta. Er ikke så fryktelig trøtt på dagtid, men merker at jeg har mindre energi. Er lite vits å ta turen til byen om dagene i hvertfall, for dag går jeg bare rundt og leter etter sitteplasser og drømmer om vann med isbiter..:hilarious:

Jepp! Jeg sover fra 23-00 til 10-11. Er på do 2-3 ganger, da, men sovner igjen. Har prøvd å ha på klokka i 8-9-tiden noen dager men jeg klarer ikke å våkne. Den siste halvannen uken har jeg sovet en time på dagen i tillegg. Jeg var jo ikke trøtt i 1. trimester da, men er det definitivt nå.

Jeg tenkte faktisk på det samme tidligere idag. Jeg har sovet hele natten de siste nettene (da er blæra så full at det gjør vondt), men likevel klarer jeg ikke vente til frøkna legger seg til luren så jeg kan sove mer :p

Jeg har det likens.. Sover nettene igjennom, kanskje oppe på do èn gang. Da går jeg nesten i søvne, og sovner igjen med èn gang hodet treffer puta. Er ikke så fryktelig trøtt på dagtid, men merker at jeg har mindre energi. Er lite vits å ta turen til byen om dagene i hvertfall, for dag går jeg bare rundt og leter etter sitteplasser og drømmer om vann med isbiter..:hilarious:
Jepp! Jeg sover fra 23-00 til 10-11. Er på do 2-3 ganger, da, men sovner igjen. Har prøvd å ha på klokka i 8-9-tiden noen dager men jeg klarer ikke å våkne. Den siste halvannen uken har jeg sovet en time på dagen i tillegg. Jeg var jo ikke trøtt i 1. trimester da, men er det definitivt nå.
Jeg tenkte faktisk på det samme tidligere idag. Jeg har sovet hele natten de siste nettene (da er blæra så full at det gjør vondt), men likevel klarer jeg ikke vente til frøkna legger seg til luren så jeg kan sove mer :p
Godt at det ikke bare er meg! Ble nesten litt bekymret for om jeg manglet vitaminer (tar tabletter) :P Utrolig slitsomt for psyken synes jeg... Vanskelig å holde seg opptatt den siste ventetida når energien mangler...

Godt at det ikke bare er meg! Ble nesten litt bekymret for om jeg manglet vitaminer (tar tabletter) :p Utrolig slitsomt for psyken synes jeg... Vanskelig å holde seg opptatt den siste ventetida når energien mangler...

Ja, det er kjempeslitsomt. Jeg har det ikke noe bedre av å bare ligge hjemme men så orker jeg liksom ikke noe mer heller.

Utmattet har jeg jo vært siden uke 17, til tross for vitaminer og jern, men ikke trøtt på denne måten.

Ja, det er kjempeslitsomt. Jeg har det ikke noe bedre av å bare ligge hjemme men så orker jeg liksom ikke noe mer heller.

Utmattet har jeg jo vært siden uke 17, til tross for vitaminer og jern, men ikke trøtt på denne måten.
Ja, samme her... Har jo vært sliten hele tida, men har ikke hatt dette behovet for søvn. Så de timene jeg er våken er jeg jo så rastløs og kjeder meg, men så har jeg ikke energi verken til å møte folk eller gjøre noe morsomt. Ond sirkel!

Jeg er også voldsomt trøtt, vært det noen uker. Sover vel fra 22-7. Leverer i bhg, og legger meg som regel i ca 2 timer igjen

Samme her også :singing::confused:

Ja, slutten av tredje trimester føles veldig som første trimester. Sliten, uggen, gulper mye, dårlig søvn.. Jepp.

Jeg sover godt hver natt, våkner som ikke før klokka ringer om morgenen (slik har det vært hele tiden). Jeg er også nødt til å sove litt etter jobb og på ettermiddagen i helgene. Spent å se når jeg går i permisjon om halvannen uke hvor mye jeg blir å sove da [emoji85]

Sover mye på nettene. Kan våkne i timesvis i perioder men sovner flere timer senere også så det går jo fint. Et par to timer etter middag også klarer jeg fint. Tenker jeg nyter det, ikke sikkert det blir like enkelt neste gang jeg skal gå gravid :woot:

Sover mye på nettene. Kan våkne i timesvis i perioder men sovner flere timer senere også så det går jo fint. Et par to timer etter middag også klarer jeg fint. Tenker jeg nyter det, ikke sikkert det blir like enkelt neste gang jeg skal gå gravid :woot:
Jeg kan nesten garantere at det ikke blir like enkelt å legge seg nedpå neste gang, så nyt det for alt det er verd :D deilig å sove! :happy:

Nå har jeg begynt å få tilbake litt energi igjen. Fikk meg en fjelltur igår og idag og er generelt litt i modus på fiksing nå, gjøre klart til lille

Sliter med å sove her:wtf: er ofte på do og kroppen verker når jeg ligger for lenge i en stilling, så det blir ofte vendinger og uroligheter fra min side. Mannen har også flyttet ut av soverommet da han snorker helt forferdelig:joyful:
Sover best fra 9 tiden til 11:shifty:

Sliter med å sove her:wtf: er ofte på do og kroppen verker når jeg ligger for lenge i en stilling, så det blir ofte vendinger og uroligheter fra min side. Mannen har også flyttet ut av soverommet da han snorker helt forferdelig:joyful:
Sover best fra 9 tiden til 11:shifty:
Samboer her har også flyttet ut den siste tiden for jeg ligger ikke i ro :p vrir meg fra side til side, opp på do, trykke litt på mobilen, vrir meg litt igjen og sånn går nå nettene :hilarious:

Back
Topp