Så ufattelig trøtt.

Born-confused

Andre møte med forumet
Helt siden positiv test har jeg vært så sykt trøtt. Som oftest sovner jeg samtidig med frøkena på 6. Kan om jeg er heldig holde meg våken til kl 22.00 men det er toppen.
Jenta mi er til pappaen sin annenhver helg, da sover jeg ofte 2-3 timer på dagtid i tillegg til å legge meg like tidlig som ellers. Kan ikke huske å ha vært så trøtt som dette sist. Flere som er like trøtte her? Håper i allefall det går over snart hadde vært kjekt å kunne gjøre noe annet enn å jobbe og sove.

Jaaa kan ikke beskrive hvor trøtt jeg er engang ....

Ja, er ekstremt trøtt. Føler at hverdagene da jeg jobber er et eneste ork, og jeg gjør ikke annet enn å glede meg til jeg kan legge meg på kvelden. Jeg var slik i forrige svangerskap, men det gikk over i 2.trimester. Helt vanlig mao:)

Føler jeg ikke gjør annet enn og sove jobbe og spise. Satser på at det går over snart. Blir nesten litt deprimert av og gå rundt og føle at jeg ikke gjør jobben min på jobb da jeg er trøtt :dead:

Jeg er også akkurat så trøtt! Stuptrøtt kl. ni, så da går jeg og legger meg. I helgene sover jeg gjerne et par timer på dagen også. Var sånn trøtt forrige svangerskap også husker jeg. Det er fryktelig slitsomt, og faktisk ganske hemmende. Orker nesten ingenting.
Heldigvis gikk den mest ekstreme trøttheten over i 2. trimester forrige gang, så satser på det denne gangen også:)

Er også sinnsykt trøtt. Sov til 10 i dag, likevel sovnet jeg på sofaen i ettermiddag. Forrige svangerskap var jeg sånn hele veien, håper ikke det blir sånn denne gangen og.

Jeg har vært sykelig trøtt, men nå kjenner jeg det går bedre :D endelig! Er 10+4 i dag. Hører det typisk hjelper mot/i 2. Trimester:)

Ja, jeg er ekstremt trøtt jeg også. Orker akkurat å gå på jobb, men når jeg kommer hjem har jeg ikke noe mer energi enn til å ligge på sofaen/i senga..

Håper jeg får noe mer energi snart..

Jeg er også veldig trøtt. Kan sove 10 timer på natta og et par timer på formiddagen/ettermiddagen. Ingen problem å sove igjen på kvelden. Eneste problemet er at jeg våkner noen ganger i løpet av natta for å tisse.

Jeg er også kjempetrøtt. Sovner på sofaen hver kveld, og sliter med å konsentrere meg på jobb på ettermiddagene.

Jobb, sove, jobb, sove... Men idag har eg vert på middag med venniner og shopping før det :O men no er det senga, og pga. legetime i morgon tidleg kan eg sove ein time lenger enn vanleg :)

Noen som sa trøtt??? :p
Er trøtt konstant, og sovner av på sofaen innimella.. prøver og holde meg våken men det er umulig.. gleder meg til jeg blir litt mer opplag:)

Veldig trøtt og sliten etter jobb. Er stort sett i seng før kl 21:30 hver kveld :)

Back
Topp