Så ufattelig deilig!!

lenemor

Forumet er livet
Det er VÅR ute altså - ti varmegrader i skyggen, det har dukket opp gress ved søplekassene (eneste stedet vi har måka over plen her - resten av plenen ligger godt gjemt ennå), og jeg sitter i stua med døra åpen og hører drypp, drypp, drypp mens jeg kjenner den svale vinden skifte ut "gammel vinterluft" i hele huset

Holder på med litt omorganisering her - Johanna skal få mer av lekene sine opp på rommet sitt, for hun er så stor nå at hun kan leke på rommet, og ha venner der oppe når vi har besøk - og så får vi unna de lekene som lillebror kan sette i halsen samtidig. Blir deilig å få bort mye av rotet hennes altså!

Livet er herlig dere! [:D]

Jepp - er så fornøyd på tross av at det regner[:D] Deilige vår med fuglesang og grønn plen[:)]

Ja, det er så deilig å se at vårflommen og snøen er i retrett. Her i området er det mange som har tatt oversvømmelse pga regn og snøsmelting. Garasjen vår var full av vann i går, men nå har det begynt å tørke så smått. Nå har det begynt å blåse også, så kanskje er det håp for at snøen kan forsvinne helt denne gangen og forbli borte så våren kan komme. Vi har også akkurat luftet skikkelig ut. Herlig.

Helt topp!! Nå er plenen vår fri for snø!!! HERLIG!!! [:D]

her ligger det fremdeles en meter med snø i mesteparten av hagen, men det forsvinner fort. Huset lukter rent av den nye friske vårluften, jeg har fått ryddet masse, alle senger er skiftet på, vi har kost oss med deilig pinnekjøtt og iskrem til dessert og jeg er full a energi. Føler meg bedre og friskere og våknere enn på lenge, og det er så deilig.

I kveld har jeg planer om å prøve å få August til å sove på gjesterommet i sprinkelsenga for første gang. Lurer på om han vil slå seg til ro der inne, og om han vil sove bedre når jeg ikke ligger rett ved siden av... og så skal pappa'n få flytte inn i senga vår igjen *gledermeg* [;)]

[:D][:D]vår.. lalala vår lalala vår... lalala vår.........................................[:D][:D][:D]elsker våren.. selv om jeg syns vi har vært kanon heldige nå i vinter som har hatt denne fantastiske snøen!!!![:D]

men jeg må si jeg gleder meg for hver dag det nærmer seg sommer.. [:)]

Her har det regna de siste dagene.. [:D][:D][:D] Eneste gangen jeg virkjelig er glad for regn er om våren. Var til og med pluss-grader da jeg kjørte snuppa i barnehagen i dag!! [:D][:D][:D][:D]

Fikk frø og løk kataloger fra Den botansike hage i går, sitter og drømmer meg bort om alt jeg vil bestille..

Back
Topp