Så ubeskrivelig trøtt

hissigproppen

Forumet er livet
Jeg burde vært på jobb nå (arbeidstiden er fra 10-15 i jula, men trenger plusstid), men jeg orker ikke.
Orker såvidt å rulle meg ut av senga, er i komamodus og trøtt. Alltid [X(]

Jeg legger meg ikke sent heller, og har flere ganger tatt blodprøver osv for å sjekke etter mangler, men alt er fin hver gang.

Jeg har lyst til å våkne og være uthvilt!

Og bortsett fra det, god morgen!
Trengte å lufte meg litt.

God morgen[:)]

Du er ikke "bare" b-menneske da?
Eller kanskje det bare er nå i mørketiden?

Forsåvidt B-menneske, men klarte å stå opp da klokka ringte likevel. Har til og med sånn wake-up light som simulerer sola uten at det hjelper så mye.

Begynte egentlig i høst da jeg var gravid, men har ikke gitt seg etter utskrapingen [&:]

ORIGINAL: hissigproppen MØMØ

Forsåvidt B-menneske, men klarte å stå opp da klokka ringte likevel. Har til og med sånn wake-up light som simulerer sola uten at det hjelper så mye.

Begynte egentlig i høst da jeg var gravid, men har ikke gitt seg etter utskrapingen [&:]

Uff, da...
(Når jeg var gravid med lillemor, så var jeg så trøtt at jeg bla ofte sovnet midt i en samtale...)
Og må innrømme at jeg sliter nå på vinteren.
Er også b-menneske. Klarer å komme meg opp, men kjenner at hver celle i kroppen jobber imot.

Vi får glede oss til våren. Hjelper som regel på med litt dagslys

ORIGINAL: Oline V2

Uff, da...
(Når jeg var gravid med lillemor, så var jeg så trøtt at jeg bla ofte sovnet midt i en samtale...)
Er også b-menneske. Klarer å komme meg opp, men kjenner at hver celle i kroppen jobber imot.

Får håpe det blir bedre ja!
Legen min anbefalte meg å begynne å trene litt... Men jeg eh, har ikke overskudd [&:]
Men begynner på dansekurs med jenta mi nå snart forhåpentligvis. Kanskje det hjelper.

huff- jeg vet akkuratt hvordan du har det... også enig i at trening hjelper og gir mer overskudd... det som også hjelper for meg er å ikke legge meg for tidlig, men få cirka 7 timer søvn hver natt...

Og ofte er det sånn at dersom man ikke har det så bra- så blir man trøttere... vinterdepresjon???

Håper det går over snart- det er utrolig kjipt når det står på [&o]

ORIGINAL: MarensMamma

ORIGINAL: Oline V2

Uff, da...

Får håpe det blir bedre ja!
Legen min anbefalte meg å begynne å trene litt... Men jeg eh, har ikke overskudd [&:]
Men begynner på dansekurs med jenta mi nå snart forhåpentligvis. Kanskje det hjelper.

Overskuddet får du av treningen [:D]
Som jeg ikke orker å begynne med...
Men har begynt å gå trapper på jobb blant annet. En liten start i det minste

Du får mere overskudd av å trene.. så der har legen din rett[;)]

Husker for 5 år siden.. da var jeg deprimert.. legen anbefalte meg å begynne å trene.. men jeg synes det var tiltak.. men tok meg selv i nakken og begynte.. aldri følt meg så opplagt før jeg[:D]

ORIGINAL: Fridasinmamma

Husker for 5 år siden.. da var jeg deprimert.. legen anbefalte meg å begynne å trene.. men jeg synes det var tiltak.. men tok meg selv i nakken og begynte.. aldri følt meg så opplagt før jeg[:D]

Jeg har ikke anledning til å trene i studio eller annen organisert trening, men har nå denne rockeringen jeg bestilte til jul og den skal brukes [:)]

Jeg har ikke anledning til å trene i studio eller annen organisert trening, men har nå denne rockeringen jeg bestilte til jul og den skal brukes [:)]

Rockering ja. hehe.. det har jeg og.. står gjemt bak juletreet[8D]

Skal ta den frem jeg også.. etter jul[:D]

Vet det er vanskelig.. vært der selv.. og er vel der enda.. Jeg gidder ikke å melde meg inn i noen treningsstudio nå.. vært det noen ganger i løpet av de siste årene.. og blir bare støttemedlem.. og det er penger ut av vinduet

Jeg er alltid trøtt på denne tiden av året og alt føles som et slit. Kanskje det er vinterdepresjon? Jeg klarer å sette meg inn i din situasjon. Jeg synes det er kjempeslitsomt å være på jobb og hvis noe går meg i mot så har jeg lyst til å grine!

Rockering ja. hehe.. det har jeg og.. står gjemt bak juletreet[8D]

Skal ta den frem jeg også.. etter jul[:D]

Vet det er vanskelig.. vært der selv.. og er vel der enda.. Jeg gidder ikke å melde meg inn i noen treningsstudio nå.. vært det noen ganger i løpet av de siste årene.. og blir bare støttemedlem.. og det er penger ut av vinduet
Min står også bak juletreet, hehe.
Men skal bruke den idag etter at jeg har lagt erica.

Back
Topp