Så typisk meg!

Oboy!

Gift med forumet
:p strikka jo på babyteppe som jeg viste dere, men hva skjer? Joda, jeg blir så fristet av "alt annet" at nå har jeg bytta litt på strikket :p
Her er begynnelsen på Marius dress til min lille prins i magen ;)

ImageUploadedByBV Forum1364509475.181504.jpg

Steiki du e flenk :) god påske å kos dæ med strekkinga:)

Sånn er jeg også.. :D Har alltid mange prosjekter på gang.. Nå er det enda verre. er jo så mye fint jeg vil at min lille frøken skal ha.. akkurat nå er det 3 forskjellige arbeid på pinnene..
Mariusen var kjempefin.. fine farger.. :)

Tusen takk ❤ så snille der er :)
Om jeg får tid eller det er noe noen ønsker seg kan jeg sikkert hjelpe til viss noen vil det :)
(Men helst noe som ikke er på så alt for tynne pinner isåfall, så jeg rekker over "alt jeg skal" :) )

Sånn er jeg også.. :D Har alltid mange prosjekter på gang.. Nå er det enda verre. er jo så mye fint jeg vil at min lille frøken skal ha.. akkurat nå er det 3 forskjellige arbeid på pinnene..
Mariusen var kjempefin.. fine farger.. :)

Tusen takk :)

Hoho!! Godt å høre :p
Men er jo litt greit å kunne bytte litt inni mellom? :p ;)

Tusen takk :)

Hoho!! Godt å høre :p
Men er jo litt greit å kunne bytte litt inni mellom? :p ;)
Ja, det er nettopp det.. Blir jo lei av og til, så da er det greit å bytte på det..

Vis vedlegget 9685
Dressen vokser! :) jippi! ;)
En fordel med å ligga med influenso :p
Strikker du med tjukke pinner? Hvilket garn bruker du da? er jo ganske tynt garn til de oppskriftene.. blir så fort lei av tynne pinner der jeg ikke føler det går fremover.. ;)

Strikker du med tjukke pinner? Hvilket garn bruker du da? er jo ganske tynt garn til de oppskriftene.. blir så fort lei av tynne pinner der jeg ikke føler det går fremover.. ;)

Strikker i safir nå :) er blitt veldig gla i det garnet :)
Er den oppskrifta som er på pinne 3 og 3,5 . Så er ikke de tynneste pinnene ;) like greit med litt tykkere garn enn det tynneste siden den vil passe mer mot høst/vinterstiden tenker jeg :)

Back
Topp