Så trist!

Kværuline

Forelsket i forumet
Titta innom januar-forumet, og så det var ei av mammaene der som hadde valgt å ta livet sitt! Helt ufattelig trist :( får klump i magen og vondt langt inn i mammahjertet av å lese sånt!

Hun har visst vært veldig åpen om at hun har slitt en del psykisk..

Vet ikke om noen kunne hjelpt henne til å ta et annet valg! Men kanskje vi kan tenke litt ekstra over hvem vi er, hva vi gjør og hvilken betydning vi har og kan ha for andre. Mener ikke at vi skal ut å redde verden, men se med mer enn øynene, høre med mer enn ørene og strekke ut en hånd en gang i blandt!

Tankene går til familien som sitter igjen!

❤25/2-13❤

Fryktelig trist!

Mine tanker går til de etterlatte, og spesielt til hennes lille sønn.

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app

Last edited:
Huff, så trist. :(

Tankene går til hennes lille sønn og familien. Håper de finner styrke i hverandre.

Helt forferdelig :-( sender masse varme tanker til de etterlatte og hennes lille sønn! Tårene triller her..

Så tragisk!! Det virker som at det er stadig flere som sliter med selvmordstanker. Søstra mi har vært tvangsinnlagt for noen år siden for å ha tanker om å ta sitt eget liv. Var ganske tett på henne i den tida, og det var svært vanskelih(tro det eller ei..) å komme med ting som skulle gi henne lyst til å leve. Hun fortalte om hvor inderlig vondt hun hadde det hver eneste dag(psykisk), hvordan ingenting gledet henne og hvordan hun gruet seg til hver eneste dag. Hun sa til meg at eneste grunnen til at hun var her var pga oss, men at hun ikke visste hvor lenge hun klarte. Jeg var så fortvilt at jeg får helt vondt av bare minnene fra den tida. Jeg følte det nesten som om jeg pinte henne ved å "tvinge" henne til å holde seg i live. Men hun jobbet seg ut av det, og er idag frisk og rask, og med hennes livserfaring: meget reflektert:-) Uansett hvor svart det ser ut vil det kunne bli bedre med profesjonell hjelp.

Det er jo helt forferdelig! Så ufattelig trist at sønnen må vokse opp uten mor!

Håper dere sier fra om dere skulle slite med slike tanker. Kan bruke det interne forumet og bruke oss som er her til hjelp for å få snakket ut om ting som ellers føles vanskelig å ta opp med kjente. Det er så utrolig tungt for de etterlatte når man velger å forlate, og det finnes hjelp.. Søk hjelp for barna og familiens skyld. Jeg blir så lei meg når jeg ser sånt..

Håper dere sier fra om dere skulle slite med slike tanker. Kan bruke det interne forumet og bruke oss som er her til hjelp for å få snakket ut om ting som ellers føles vanskelig å ta opp med kjente. Det er så utrolig tungt for de etterlatte når man velger å forlate, og det finnes hjelp.. Søk hjelp for barna og familiens skyld. Jeg blir så lei meg når jeg ser sånt..
Dere funker veldig bra som terapi, ja. ;) Til og med uten å vite det! ;)

Back
Topp