Så trist...

Caressa

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
At så mange av oktober jentene mister! ;-( ! Nå håper jeg snart denne "forbannelsen" tar slutt, og at det blir født masse nydelige smårollinger til høsten. ..:-) føler virkelig m dere som har mistet spiren <3 syns rett og slett det har vært overveldende mange triste historier her :( blir helt nervøs selv og, men 9 uker nå og 3 uker til første miøepæl så det må bare gå bra ! :)

Dette går veien, Caressa :)

For vi som har mistet så er det en mager trøst at det er bedre å miste nå, enn å finne ut senere at babyen ikke er frisk.

Men hva som er årsaken til denne SA-boomen i oktober og hvorfor rundt uke 6 aner jeg ikke.

Helt enig med deg Caressa! Forferdelige greier! :( Håper alle som mister snart får en liten spire i magen igjen som blir!

Det er helt forferdelig... Føler så med de som har mistet, har aldri mistet selv. Men det må være vondt :(
Også at det er så mange herifra som har mistet, jeg er helt sjokkert :( Nå må det ta slutt...
Sender alle som har mistet en stooor klem! <3

Ja det er klart frk.spent, heller nå enn langt uti svangerskapet, ei venninne mistet sin førstefødte i uke 37 stakkars :s :( begravelse og alt, grusomt ;-( men uansett, så er det vondt å miste :/ og jrg håper virkelig at lykken smiler snart igjen til dere gode damer :-) <3 aldri mistet jeg heller , men kan tenke meg sorgen :(

Back
Topp