Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
At så mange av oktober jentene mister! ;-( ! Nå håper jeg snart denne "forbannelsen" tar slutt, og at det blir født masse nydelige smårollinger til høsten. .. føler virkelig m dere som har mistet spiren <3 syns rett og slett det har vært overveldende mange triste historier her blir helt nervøs selv og, men 9 uker nå og 3 uker til første miøepæl så det må bare gå bra !
Det er helt forferdelig... Føler så med de som har mistet, har aldri mistet selv. Men det må være vondt
Også at det er så mange herifra som har mistet, jeg er helt sjokkert Nå må det ta slutt...
Sender alle som har mistet en stooor klem! <3
Ja det er klart frk.spent, heller nå enn langt uti svangerskapet, ei venninne mistet sin førstefødte i uke 37 stakkars :s begravelse og alt, grusomt ;-( men uansett, så er det vondt å miste :/ og jrg håper virkelig at lykken smiler snart igjen til dere gode damer <3 aldri mistet jeg heller , men kan tenke meg sorgen