Så trist

Alias

Gift med forumet
Må bare lufte følelsene mine litt[:(] jeg skrev et innlegg her inne på tirsdagen om at jeg hadde så vondt...i magen og i ryggen, måtte dra hjem fra skolen pga jeg ikke klarte å sitte el å gå...dette bare varte og varte da jeg kom hjem...jeg hadde sånne smerter at jeg nesten trodde jeg var i ferd med å dø[:(]...la meg i badekaret og det hjalp litt...men så begynte det igjen...dro til jordmor som kunne konstantere at jeg hadde smårier og kynnere, hun mente det var alt for tidlig å ha så kraftig kynnere så hun var redd min lille krabbat ville UT!!
det synes jeg var skremmende...skal til legen nå for å sjekke om "låsen" er på plass...hvis ikke må jeg legges på drypp for å få bremset det...sååååh deppa[:(][:(]
Måtte bare lufte meg litt..

Uffda...det var vell tidlig da!!! [:(][:(]

Håper virkelig det går bra med deg i dag, hos legen!

Mange tanker og klemmer fra Kathrine

Ønsker deg veldig masse lykke til. Mine tanker er hos deg i dag.
Store klemmer og ønsker om det beste

Lykke til idag, det ordner seg sikkert.[:)]

Lykke til! Håper alt er i orden, og at det går bra med deg!

Får håpe det går bra, at babyen vil vente en stund til!!
Oppmuntringsklemmer fra meg [:)]

Tvi tvi.. Tenker på deg..

håper nurke vil være deer inne en stund til.. klemmer til deg[:)]

ORIGINAL: lindaen

Lykke til! Håper han blir der inne litt til!

signerer den jeg

lykke til å håper den holder seg inne til tiden er inne

Hvorfor trodde jordmor at babyen var på vei ut da?Uansett så håper jeg barnet bestemmer seg for å holde ut litt til,tenker på deg.Klem fra Laila.

Tusen takk alle sammen...var hos legen i dag...og på fødeavd...hvor di tok både innvendig og utvendig ultralyd og kunne fortelle at alt sto bra til både med livmorhals og bebisen min...skal kun ta det med ro og om riene kommer tilbake skal jeg rett ned på fødeavd slik at di får bremset fødselen pga vi vil jo at han skal vente litt til...om ikke helt til termin men i allefall til over 30 uker...er så glad å lettet dere aner ikke[:)]

Kjempebra[:D]Det var godt å høre at alt er bra[:)]Får håpe han holder seg der lengst mulig[;)]

kjempe fint det,er viktig og slppe av og ikke stresse,stress kan ha en innvirkning.

Ja, du må knipe beina sammen og være litt streng med Sondre, si at han må holde seg der litt til [:)]

Det var godt å høre Becca *klem*

Kathrine

Så godt å høre da [:)] Be han være snill mot mamman sin nå da, å vente litt til...

Dette ordner seg bertemor!!!!

Prøv å ta det med ro og slapp av!! (som om det er lett liksom, men du skjønner hva jeg mener)

Du vet hvor du finner meg!!

Back
Topp