Så trist...

~Tusse~

Glad i forumet
I dag har jeg sluttet å amme ;( Hun er 11 mnd i dag, og det ble den første dagen uten pupp. Det ble en brå slutt her, ammet tre ganger om dagen og hadde planer og å avslutte gradvis i løpet av sommeren. Men hun har begynt å bite så forferdelig, hver eneste gang. I går begynte jeg å blø, og da orker jeg rett og slett ikke mer. Kan ikke la henne fortsette å bite på åpne sår. Men det er trist.... savner de gode kosestundene.

Skjønner godt at det er trist for deg! Det er en skikkelig overgang fra amming flere ganger om dagen til ingenting..

Ja, og snuppa har vært ganske sint og sur i dag. Er vel ikke så bra for henne heller å slutte så brått, men la henne fortsette å bite på åpne sår??? Det er forferdelig vondt

Her ble det også en brå slutt for ca en mnd siden. Så vet hvordan du har det. Lillemor begynte også å bite før hun plutselig begynte å hyle så fort hun kom i nærheten av puppen. Var litt trist i begynnelsen, men så lærte jeg meg å se alle de positive sidene ved å ikke amme.

Vennen min, du har vært kjempeflink som har ammet så lenge som du har gjort. Hadde snuppa her biti meg til blods hadde det blitt bråstopp her også.

Back
Topp