Så trist! Men litt letta....

Prøver på sistemann

Flørter med forumet
Kjenner at jeg er letta over at vi fortalte nyheten til nermeste familie litt før 12 uker nå..
På fredag fikk jeg telefon fra min far om at farmor var død. Hun var nettopp blitt 81 år. Hun bodde hjemme og var helt oppegående til siste slutt. Så dette kom veldig brått på for oss alle. Det var sansynligvis et stort hjerteinfarkt som var årsaken.
En uke før fortalte jeg at vi skulle ha nr. 3. Hun ble så glad og sa at hun hadde ventet på det!:) så det var kjekt at hun ble så glad. Vi hadde verdens beste forhold og besøkte hverandre ofte. Kommer til å savne henne masse! Det gjør ungene mine også. det er utrolig gripende når barna på 3 og 6 forteller om oldemor, at hun delte ut sjokolade siste gang vi var der og leste bok for minste mann mens jeg hentet søstera på turn. alt di små husker er både godt og vondt. Hun blir begravet på fredag neste uke<3
Måtte bare få lette litt på tankene:)

kondolere så masse <3 . mistet min mormor for bare fire uker siden. og vi fikk aldri fortalt det til henne at oldebarn nr 2 var på vei. gjett om jeg angrer på det gitt.

Kondolere! men fint du og ungene har mange finne miner om henne å at du fikk fortalt nyheten om en unge før hun gikk bort. Er veldig trist å miste noen som står en nær.

Kondolerer ♡

Sender min kondolanse. Så flott at du fikk fortalt henne før hun gikk bort. Aldri lett å miste noen man er så ubeskrivelig glad i. Håper det går bra med dere på tross. Snakk masse om henne. Så barna vokser opp å føler de kjenner henne.

Peace & love from Tessa
Termin 26/9-13

Så fint at du fikk fortalt det til henne! Føler med deg. Jeg har også en gammel bestemor som jeg inderlig håper får høre den gode nyheten om at vi venter nr.3! Bare noen dager igjen nå til vi skal fortelle, hun bor langt unna og vi må få andre i familien til å viderefortelle det til henne.

Håper dere kan glede dere over de gode minnene :)

Back
Topp