mamma&hoppeloppa
Flørter med forumet
Alltid så lei meg etterpå når jeg har hatt en vanskelig runde med min lille jente. Hun er jo verdens skjønneste og jeg elsker henne. Men jeg synes vi sliter mer og mer med oppførselen hennes nå. Hun er så stri og sint! I dag fikk hun en raptus da vi skulle reise på middag til besteforeldrene. Ubegripelig for meg hva som utløste det hele (jeg mistenker at det rett og slett er overgangen fra en aktivitet til en annen eller bare det at vi skal dra et sted som har blitt et problem for henne). Hun slår seg så til de grader vrang. Og jeg er så sliten og lei av det at jeg reagerer med å bli streng og sint med en gang. Hun er så intens og sterk. Slår, sparker og klyper alt hun makter og gir seg ikke selvom hun får svært bestemt beskjed om å holde opp. Besøket gikk forholdsvis greit, selvom hun er en skikkelig bajas som herjer ganske voldsomt og må overvåkes fordi hun kan finne på stort sett hva som helst. Da besøket var over og vi skulle hjem startet helvetet igjen. Hun blir rett og slett bare helt gal selvom vi hadde snakket om det på forhånd og vi forberedte henne på at om 5 minutter skal vi gå og tisse og kle på oss for å kjøre hjem. Et skikkelig troll er hun, river ned alt i gangen, er slem mot katten, slår og tramper på føttene mine og bare ler av det når jeg sier i fra. Huff, blir så lei meg. Og som den store finalen så gjorde hun seg til sprellemann så til de grader at jeg klarte ikke å få henne på plass i bilstolen. Hun var så vill og fikk inn en fulltreffer mot ansiktet hver gang jeg bøyde meg inn i bilen for å feste henne i bilbeltet. Var helt svett og nesten på gråten da jeg endelig kunne lukke døra. Jeg begynner å bli helt fortvilet over dette. Hun er ikke sånn hele tida altså, hun er ofte blid, god, kosete og hjelpsom også. Men hun har forandret seg utrolig mye de siste månedene og virker sint og veldig stressa. Hun er rykkete og sprellete i kroppen og klarer ikke å slappe av, skjærer tenner veldig mye og har veldig vanskelig for å få sove på kveldene.
Huff, blir så trist når vi har hatt sånne vanskelige episoder. Spesielt etter at hun har lagt seg og ligger der som en nydelig liten engel på puta og sover....
Huff, blir så trist når vi har hatt sånne vanskelige episoder. Spesielt etter at hun har lagt seg og ligger der som en nydelig liten engel på puta og sover....