Så trett...

2jenterog1til?

Forelsket i forumet
Septemberlykke 2015
Er så trett om dagen. Slapp og sliten. Glemte å sjekke jern lagre mitt før ferien, så mulig det er derfor..? Mistet jo 1liter blod før/under operasjonen så fikk beskjed om å ta jerntabletter, mn jeg vil ikke ta de uten at jeg sjekket jern nivået mitt ( noe fastlegen min var enig i).. Flere som er sliten om dagen? Er jo snart 14 uker på vei så energien burde jo være på vei tilbake..

Har bare lyst å holde sengen heeeele tiden jeg, så jeg kjenner meg godt igjen. Håper det går fort over for deg snart, det er ikke behagelig å ha det sånn.

2barns mor skrev:
Har bare lyst å holde sengen heeeele tiden jeg, så jeg kjenner meg godt igjen. Håper det går fort over for deg snart, det er ikke behagelig å ha det sånn.

Høres kjent ut! Sist gikk jeg å var sliten nesten hele veien, så jeg forventer ikke at dette plutselig blir borte nå etter 1. trimester.

Er også veldig trøtt om dagene. Legger meg rundt 8 om  kveldene :p
Så var jeg hos legen og tok blodprøver og da sa de at jernlagrene mine var lave så jeg måtte begynne på jern tabeletter (feromax)

Hørtes veldig kjent ut...Jeg er utrolig trett og sliten hele dagen! Er oppe med ungene veldig tidlig om morgenen,men uansett hvor tidlig jeg legger meg er jeg like trett dagen etter...Eneste jeg tenker på er søvn for tida! Men trøster meg med at det vil gå over,vet bare ikke når
Du bør nok få sjekket jernlageret ditt for sikkerhets skyld. Fikk du ikke tatt det på rutineblodprøvene?

Jeg var sånn, men det har bedret seg! Håper det gjør det for deg også snart :) 
Det pleier vel å være slik bare en periode hvis jeg ikke tar helt feil? Med mindre man mangler noe så klart... 

Back
Topp