Så trøtt..

Lane

Glad i forumet
Junilykke 2020 ♡
Rekna med det er vanlig å føle seg meir trøtt og sliten i tvillingsvangerskap? Kjenne meir og meir på det og siste veka har eg vore trøtt heile dagen gjennom. Søve dårlig om nettene, men virka som eg er like trøtt på dagen uansett kor mange timar eg får om natta :bag: Bli litt fortvila av det for det er forhåpentligvis eindel veker igjen (30 veker på veg no), og er ganske ubrukelig no :oops: Nesten litt greit å høyre om eg ikkje er den einaste...
 
Samme her... er 32+2 idag, og kan sove hele døgnet.. Våkner mange ganger hver natt, hver gang jeg skal snu meg, 3-4 tisserunder, halsbrann, spark osv osv... formen min er også blitt dårlig på dagen. Helt utslitt konstant..
 
Samme her. :sorry: Er bare 27+2. Helt utslitt, mentalt og fysisk. Blir satt igang i uke 34 så har heldigvis en sluttdato å se frem til.
 
Dere er lengre enn meg, med mine 19+4 er jeg ca halvveis, men jeg kjenner jeg er trøtt og sliten. 2 trimester skal liksom være det lette trimesteret
Glad jeg er 50% sykemeldt (pga bekkenet) og har hjemmekontor
 
Samme her... er 32+2 idag, og kan sove hele døgnet.. Våkner mange ganger hver natt, hver gang jeg skal snu meg, 3-4 tisserunder, halsbrann, spark osv osv... formen min er også blitt dårlig på dagen. Helt utslitt konstant..

Akkurat same som meg om natta det, blir ikkje god søvn av det. Får du til å sove på dagtid? Eg trur eg burde ha ein lur kvar dag, men streva med å sovne sjølv om eg er kjempetrøtt o_O
 
:Heartred:Heartred
Samme her. :sorry: Er bare 27+2. Helt utslitt, mentalt og fysisk. Blir satt igang i uke 34 så har heldigvis en sluttdato å se frem til.

Uff, det er ikkje rart med tanke på alt du har gått gjennom. I tillegg til den fysiske belastninga har du så masse ekstra bekymring :Heartred Godt du har kome heilt til 27 no!
 
Dere er lengre enn meg, med mine 19+4 er jeg ca halvveis, men jeg kjenner jeg er trøtt og sliten. 2 trimester skal liksom være det lette trimesteret
Glad jeg er 50% sykemeldt (pga bekkenet) og har hjemmekontor


Eg er 100% sjukmeldt og klara ikkje ein gong sjå for meg å skulle vere på jobb no, hadde vel endt opp med at brukarane eg jobba med måtte hjelpe meg framfor eg hjelpe dei :bag:
Eg har kjent mykje på trøtthet tidligare i svangerskapet og, men har gått litt i bølger egentlig. Eg følte i alle fall ikkje at 2.trimester var lett :shy:
 
Eg er 100% sjukmeldt og klara ikkje ein gong sjå for meg å skulle vere på jobb no, hadde vel endt opp med at brukarane eg jobba med måtte hjelpe meg framfor eg hjelpe dei :bag:
Eg har kjent mykje på trøtthet tidligare i svangerskapet og, men har gått litt i bølger egentlig. Eg følte i alle fall ikkje at 2.trimester var lett :shy:

Er pedagog på småbarnsavdeling, så vet ikke helt hvor «brukende» jeg kommer til å være om/når barnehagen åpner igjen. Nå jobber jeg litt på PC med planer fremover, rapporter og søknader som skal skrives og litt e-post fra iPad på sofaen. I dag har vi hatt en time videomøte, men selv om jeg satt i skikkelig stol var ikke bekkenet helt klar for så veldig mye annet enn sofaen etterpå
 
Jeg er 20+6 i dag. Har hittil vært i veldig godt form og ikke hatt noen plager. Jobber fortsatt 100%. Er spent på om det vil endre seg de neste ukene ut ifra det dere forteller:p
 
21+2 i dag. Har blitt merkbart tettere den siste uka, og rekner med det ikke blir bedre med det første. Største problemet her er ryggen, det går knapt nok ett timer alene med ungene før ryggen verker og da varer det ut dagen.
 
Jeg er 20+6 i dag. Har hittil vært i veldig godt form og ikke hatt noen plager. Jobber fortsatt 100%. Er spent på om det vil endre seg de neste ukene ut ifra det dere forteller:p

En uke lengre enn meg du, jeg er 20+0 i dag. Er nok veldig individuelt hvordan man har det, vær glad du fortsatt klarer å jobbe 100% :)

Som jeg skrev lenger oppe er det pga bekkenet jeg er sykemeldt, men er veldig glad for at mannen også har hatt hjemmekontor de siste ukene, slik at mini kan være med han en stund på morgenen og jeg kan sove.
 
Sjekka jernverdiene dine? Jeg ble ett omtrent ett nytt menneske etter å ha tatt jerntilskudd..
 
Back
Topp