Så trøtt!

misi

Flørter med forumet
Jeg er så sinnsykt trøtt.. Jeg sover ved hver eneste anledning som byr seg, og etter at treåringen har lagt seg i sjutiden er jeg helt borte.. Flere som sliter med å holde øynene åpne?
 
Sliter med det motsatte. Sover dårlig. Men blir jo trøtt av det :)
 
:pLegger meg ofte samtidig med guttungen, han bruker litt tid på å sovne, så da sovner jeg også og sover gjerne hele natta, bare avbrutt av 1-2 dobesøk ;) Så ja, er trøtt og føles ikke som jeg får nok søvn! Men det gjør jeg i massevis!:p
 
Jeg drømmer så mye å våkner støtt å stadig.
Ingen stilling funker å det er alt for varmt eller for kaldt, utrolig slitsomt:(
Men vi klarer oss igjennom det:)
Samme her... hos meg går episoden til mannen igjen og igjen.. jeg blir mint på det hver gang jeg sovner. Så da blir det en ond sirkel. Jeg kan ikke ligge på magen, puppene verker og jeg svetter! Men vi får tenke at dette er sunne tegn :D
 
Samme her... hos meg går episoden til mannen igjen og igjen.. jeg blir mint på det hver gang jeg sovner. Så da blir det en ond sirkel. Jeg kan ikke ligge på magen, puppene verker og jeg svetter! Men vi får tenke at dette er sunne tegn :D
Ja, det må da være positivt :D
 
Har ved flere anledninger lagt meg etter at jeg har lagt mini :p Og da sover jeg rundt altså, haha! Er konstant trøtt og føler meg ikke uthvilt..
 
Blir kjempe trøtt innimellom, har sovnet på sofaen en gang, og det er ikke lurt når man har en 1 åring i hus :p sov heldigvis ikke så lenge:p
 
Kjempetrøtt og ingen energi til noe som helst. Går rundt som en glad latsabb med svarte poser under øynene for tenker jo at jeg skal klare å være uggen om det hjelper den lille spiren med å vokse :)
 
Jeg er trøtt ja, mem våkner tidlig og har helt ville drømmer! :shifty:o_O
 
Er så sinnsykt trøtt selv. Var så smart å si ja til jentekveld... Sitter her helt borte :smiley-ashamed008 Gleder meg til å sooove, selv med vonde pupper og dårlig søvn.. :smiley-ashamed005
 
100% jobb, en hyper treåring og turnusmann på meg også :p Kanskje ikke så rart man er trøtt :)
 
Back
Topp