Så trøtt!

Ella1987

Andre møte med forumet
Er det bare meg eller er det fler som er trøtte??? Trodde det skulle bli bra nå men... :(

Godt det ikkje berre er meg! Er nesten trøttere no enn i begynnelsen! Kan det vere fordi ungen vokser så mye no? Trudde og energien skulle vere tilbake no.. venter fortsatt :)

Supertrøtt!!! Med to aktive gutter som ikke gir rom for dupper på dagtid og minstemann som har en periode med grytidlige morgener og nattevåk i tillegg, blir det bare verre og verre....... :-p

Har sovet ekstremt mye, og særlig de to siste ukene. Må ha rundt 12 timer eller mer ellers har jeg vært ødelagt. Og jeg har vært sykemeldt og har ikke barn!
Kom plutselig til å tenke på at jeg har vært tom for gravid-vitaminer, og ikke har begynt med d-vitamin igjen. Startet med dobbel dose d-vit for tre dager siden og er blitt et nytt menneske:)

Ble ganske mye bedre av trøttheten rundt uke 19-20, men nå er den kommet litt tilbake igjen. Hadde noen fine 3 uker da:P

Utslitt! Endte opp med å ikkje komme meg ut av senga og er no sjukemeldt...

Jepp, nesten samme her også. Gradert sykmeldt pga. søvnmangel og søvnproblemer. Drømmene mine ødelegger for søvnen min ved å vekke meg minst fire ganger hver natt, og det er vanskelig å sovne igjen. De to siste dagene måtte jeg ty til en blund på dagen.... Zzzzzzz....

Har sovet ekstremt mye, og særlig de to siste ukene. Må ha rundt 12 timer eller mer ellers har jeg vært ødelagt. Og jeg har vært sykemeldt og har ikke barn!
Kom plutselig til å tenke på at jeg har vært tom for gravid-vitaminer, og ikke har begynt med d-vitamin igjen. Startet med dobbel dose d-vit for tre dager siden og er blitt et nytt menneske:)
D-vitamin altså.. kanskje prøve det da :) går hjemme på svangerskapspenger og har to gutter som krever sitt :)

D-vitamin altså.. kanskje prøve det da :) går hjemme på svangerskapspenger og har to gutter som krever sitt :)
Det er i alle fall verdt et forsøk:) om det hjelper er det supert, hjelper det ikke har du ikke tatt skade av ekstra d-vit;)

Sinnsykt trøtt her også... :arghh:

Back
Topp