Så trøtt!

Bkno1396832

Betatt av forumet
Flere som er trøtte? Tror nesten jeg kan gå i dvale snart jeg! Sover greit om natta, men det blir fort 4-5 timer på soffan også ila dagen. Null energi, ikke engang pakket ferdig sykehusbagen og jeg er i uke 39+1 nå.. Liksom ikke måte på hvor mye kroppen skal lade til fødsel denne gangen ;)

Jada, vært sånn leeeeenge :/ 40 uker imorra

Sov en time eller to på dagen før fødsel ja. I lang tid. Kunne sovet mer om jeg hadde hatt tid.

(kunne gjerne tenkt meg det nå etter fødsel også, men ikke like lett å få til)

Jeg kjenner meg igjen;) nå blir det ikke mer stress jeg har veldig lyst å lage kake til nyttårsdagen, men er ikke sikker om jeg klarer det;/

Amen, sister! Trøtt som fy! Har i grunnen sovet mer enn jeg har vært våken i jula:-P Begynner å bli veldig klar for å få han ut!❤

Vi får sove med god samvittighet så lenge vi kan, hvem vet hvordan døgnet blir når mageboerne kommer ut :)

Våknet av en serie heftige kynnere og skikkelig nedpress som kjentes godt i rompa for litt siden, så bestemte meg for at nå kan jeg ikke utsette pakking av bag lenger. Og godt var det, for hentesettet har jeg jo ikke gjort ferdig en gang, manglet knapper og snorer :-P og jeg har glemt å strikke votter.. Og jeg aner ikke hvor jeg har lagt ammebhene jeg har kjøpt, har lett overalt nå. Herlighet, og ammetåka har ikke kommet enda en gang!

Back
Topp