Så trøtt.

Lykkeliten_84

Forumet er livet
VIP
La meg kl 12 i går, sov fram til kl var ca halv 6, da våknet mini opp. Kledde på barna, sendte dem avgårde kåre kvart over 6. Satt litt på dataen til kl var 7, og siden har jeg sovet. Har sovet fram til nå, våknet kvart på 12, og er fortsatt trøtt. Og litt småkvalm...at det går an!

Dovendyr til de grader! [>:]

hehe, jeg hadde en sånn dag på fredag, jeg.

Heldigvis bedre i dag [:)]

vært veldig trøtt i det siste jeg også, kan sove og sove og sove.
veldig kjedelig[:'(]

Føler jeg har gått glipp av hele dagen[:'(] Og jeg som skal begynne å arb igjen snart...[:-]

Har det akkurat likt! En fæl følelse at man ikke duger, ikke har noe å gi til hverken barn eller mann![:'(]

ORIGINAL: Mollå

Har det akkurat likt! En fæl følelse at man ikke duger, ikke har noe å gi til hverken barn eller mann![:'(]

Er i samme klubben jeg også! Konstant trøtt!!! Skulle ønske jeg kunne sove, sove, sove og sove litt mer [:-]
Men, har vært alene siden torsdag nå, med barn og hundevalp. De 2 største jentene klarer seg mye selv, men snuppa og valpen krever sitt. Har ikke hatt overskudd til særlig annet enn å gjøre det jeg MÅ... Men, satser på at det kommer seg snart.

Må opp før kl 6 i morgen, for da har jeg første vakt på sykeheimen.
Gleder meg selv om jeg er så trøtt og energitom [:)]

La meg ca kl 12 i går og sov til 12 i dag, våkna kvart over 10 egentlig men kjente jeg trengte mer, og jeg som starter i jobb snart[:D] Halleluja du =P

Back
Topp