så tom.....

Gullklump

Forelsket i forumet

så tom i kroppen.... minimalistisk energi, som om blodsukkeret er på null hele tiden...

Så trøtt..... håper det bare er jern mangel, og at alt blir bedre etter et legebesøk på torsdag......

Ellers er min lille i magen turbo, hele magen beveger seg når han begynner.... herlig å kjenne på emoticon

Huff:/ Ikke deili å ha d slikt:( Har hatt ett par slike dager å der man føler man ikke klarer NOE som hels 
Håper energien snur seg hos deg snart!!

Føler det samme.
Jeg skal inn i morgen og måle blodsukker og div. Jordmor tror jeg kan ha utviklet svangerskapsdiabetes....

Høres veldig kjent ut! Her hjelper det ikke på at jeg har blitt forkjøla i tillegg:/ Dette skal jo være den gode perioden, så jeg håper det tar seg opp snart!

Huff ikkje kjekt å ha det slik. Har sjølv lite energi og mykje trøtt, sovet 1-2 tima på føremiddag når eg er aleine heime. Var hos legen før helga og tok bloprøver, som då viste jernmangel. So håpa energien kjem snikandes tilbake no når eg har begynt på jerntabletta :)
Håper også at du finn tilbake energien din ;)

Vært tom leeenge egogså, så nå blir jeg 30% sykmeldt fra mandag av.. Tror nok det kanhjelpe litt :) jeg har ikke lav blodprosent så er vel bare sliten av jobb.

Back
Topp