Så tørst!

Forskern

Elsker forumet
Sommerfuglene <3
Julimammaer 2016
Flere som drikker mye om dagen?
Altså, jeg har alltid drukket en god del vann, både av vane og fordi det jo er viktig nå som vi er høygravidegravide og skal bytte ut 1-2 L forstervann hver 3. time, men nå de siste dagene har jeg altså drukket SÅ mye vann, gjerne en halvliter i slengen. Det går med en liter hver natt, ikke rart jeg flyr mye på do! Men det er sånn der panikk-tørste omtrent, MÅ ha. Og vann smaker sååå godt. Tidligere i svangerskapet har jeg vært litt på saft og sånn for å drikke nok, da jeg synes vann har smakt så kjedelig, men nå er det himmelsk! Noen andre som har det sånn? hva kan det komme av? Har jo vært fint vær i det siste, men ikke SÅ varmt at det er derfor...

Så bra da:) Viktig å få i seg væske!
Jeg drikker som normalt. Går MYE Farris Bris :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Har du væet på sjekk i det siste? Tenker svangerskapsdiabetes? Blir man ikke veeeldig tørst da?

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Har du væet på sjekk i det siste? Tenker svangerskapsdiabetes? Blir man ikke veeeldig tørst da?

Hm, det har jeg ikke tenkt på... Var på 38ukerskontroll forrige uke, alt vel da... Skal på 40ukers på tirsdag, så kan jo be de sjekke blodsukkeret da for sikkerhetsskyld...

Sent from my iPhone using BV Forum

Gjør det :) lykke til!

Back
Topp