Så tørr hud !

MNord

Glad i forumet
Oktoberlykke2020❤
Novemberlykke 2020
Huden min er så fryktig tørr om dagen. Noen som har gode tips til hvordan gjør den litt mindre tørr?

Få i deg masse væske og smøre deg med en fet Fuktighetskrem uten så mye parfyme og/eller olje minst 2 ganger om dagenxsmile9

Jeg bruker rød apobase krem som er kjøpt på apoteket. I tillegg har jeg kjøpt olje som jeg har i badevannet når jeg tar et bad. Ellers går det også an å smøre seg inn med litt olje før man går ut av dusjen. Drikk rikelig med vann.

Føler deg! Jeg bruker vanligvis weleda skin food i perioder hvor jeg er veldig tørr, den er veldig mild mot huden men god å fet:) Fås kjøpt på de fleste helsekostbutikker og er ikke dyr! Samme merket har også en annen variant som er hakket tynnere men som også er veldig god på tørr, sensitiv hud. Husker ikke helt navnet, men er lys-lilla:)

Føler deg! Jeg bruker vanligvis weleda skin food i perioder hvor jeg er veldig tørr, den er veldig mild mot huden men god å fet:) Fås kjøpt på de fleste helsekostbutikker og er ikke dyr! Samme merket har også en annen variant som er hakket tynnere men som også er veldig god på tørr, sensitiv hud. Husker ikke helt navnet, men er lys-lilla:)

Uuu! Takk for tipset skal på jakt!

Back
Topp