Så sykt nervøs..

Mammaen til J <3

Gift med forumet
Sommerfuglene <3
Sitter på venterommet på gynekologisk poliklinikk nå.. UL om et kvarter. Er fysisk dårlig i magen av angst. Pust pust pust.

Dette skal gå bra! :) Jeg krysser alt jeg har for at du kan gå ut fra kontoret med et smil om munnen som jeg gjorde i går.

God klem fra meg! <3

Dette skal gå bra! :) Jeg krysser alt jeg har for at du kan gå ut fra kontoret med et smil om munnen som jeg gjorde i går.

God klem fra meg! <3
Tusen takk <3 Håper virkelig det. Jeg har jo ikke blødd da, så jeg prøver å være positiv. Men dumme hodet tenker jo på alt mulig rart da.

Tusen takk <3 Håper virkelig det. Jeg har jo ikke blødd da, så jeg prøver å være positiv. Men dumme hodet tenker jo på alt mulig rart da.

Ja, de tankene kommer snikende UANSETT. Skulle vært en av-knapp!

Dette går bra! :D

Lykke til!!Du skal se at dette går veldig fint :-)

LYKKE TIIIIL!

Sitter her som ei blåknute da jeg prøver å krysse alt som kan krysses for deg <3

Dere er så søte altså <3

Ferdig nå. Det var for tidlig til å se noe annet enn en bitteliten fostersekk, men hun sa det så helt normalt ut til å være så tidlig. Fikk ny time om en uke, og DA burde vi se noe sa hun. Hadde en cyste på eggdtokken også sa hun, men den var under 3 cm så da var det ikke farlig.

Dere er så søte altså <3

Ferdig nå. Det var for tidlig til å se noe annet enn en bitteliten fostersekk, men hun sa det så helt normalt ut til å være så tidlig. Fikk ny time om en uke, og DA burde vi se noe sa hun. Hadde en cyste på eggdtokken også sa hun, men den var under 3 cm så da var det ikke farlig.

Godt å høre at alt så normalt ut! :) Selv om jeg skjønner at du såklart skulle ønske at du kunne få se mer. :) Spennende om en uke! :D

Fint at cysten var liten og ufarlig!

Godt å høre at alt så bra ut :) og om ei uke får du sett hvor mye den lille har vokset å :D

tommel opp for ufarlig cyste!

Dere er så søte altså <3

Så bra! Og så fint at du får oppfølging. Er betryggende å vite at man blir tatt seriøst.

Ja, jeg er litt letta nå kjenner jeg. Selvom jeg ikke fikk se hjertebank. Hun sa det var for tidlig. Denne uka blir lang kjenner jeg.. men får bare smøre meg med tålmodighet.

Ja jeg føler meg veldig godt tatt vare på på Bærum sykehus altså :)

Har du hatt noe vondt ifm cysten? Eller vondt generelt? Hvor langt er du på vei?

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp