Sitter på venterommet på gynekologisk poliklinikk nå.. UL om et kvarter. Er fysisk dårlig i magen av angst. Pust pust pust.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk <3 Håper virkelig det. Jeg har jo ikke blødd da, så jeg prøver å være positiv. Men dumme hodet tenker jo på alt mulig rart da.Dette skal gå bra! Jeg krysser alt jeg har for at du kan gå ut fra kontoret med et smil om munnen som jeg gjorde i går.
God klem fra meg! <3
TakkLykke til!!!
Tusen takk <3 Håper virkelig det. Jeg har jo ikke blødd da, så jeg prøver å være positiv. Men dumme hodet tenker jo på alt mulig rart da.
Dere er så søte altså <3
Ferdig nå. Det var for tidlig til å se noe annet enn en bitteliten fostersekk, men hun sa det så helt normalt ut til å være så tidlig. Fikk ny time om en uke, og DA burde vi se noe sa hun. Hadde en cyste på eggdtokken også sa hun, men den var under 3 cm så da var det ikke farlig.
Så bra! Og så fint at du får oppfølging. Er betryggende å vite at man blir tatt seriøst.Dere er så søte altså <3
Ferdig nå. Det var for tidlig til å se noe annet enn en bitteliten fostersekk, men hun sa det så helt normalt ut til å være så tidlig. Fikk ny time om en uke, og DA burde vi se noe sa hun. Hadde en cyste på eggdtokken også sa hun, men den var under 3 cm så da var det ikke farlig.