Så syk :(

Hoppetussa28

Lykkelig Gravid ;)
Oktobermirakler 2013
Nå kjenner jeg meg virkelig ik klar for fødsel:( føler meg bare. Verre !! Ligget med influensa/forkjølelse flere dager nå.... Men nå har jeg så vondt for å puste å føler jeg må konsentrere meg skikkelig for å puste..... Tilegg til dette har jeg hatt en del rier i natt og på Morran. Nå orker jeg ik føde:(

Uff, det hørtes ikke noe særlig ut. Masse god bedring til deg, håper du rekker å komme deg litt før fødselen setter i gang for fult! :)

Huff, stakkars :(:(

Forstår engstelsen din med fødsel veldig godt! Men jeg tror ikke kroppen din går i fødsel uten at den og du er klar for det og føler deg bedre. Om du skulle føde i natt mot all formodning så er jeg sikker på at det går kjempefint, og du vil få krefter du ikke trodde du hadde! :) kvinnekroppen er nokså kompleks, og den vil ikke sette i gang en prosess du ikke takler.

Prøv å ikke tenk så mye på det, slapp av, drikk varm drikke og sov så mye som mulig :):)

Masse god bedring til deg!:)

Sent from my HTC One X+ using BV Forum mobile app

Takk for det dere;) tok en kopp varm saft her, d var godt;) blir nok ik den siste i dag. Passa meg veldig fint i dag da at legen holder stengt både i dag og i morra pgr. Ombygging:( ringte akkurat nå. Trodde ik de kunne stenge sånn i uka jeg :( kjenner frustrasjon tar overhånd her.....

Off føler virkelig med deg :/ Håper du kommer deg snart og før fødsel, og om ikke er jeg sikker på du klarer det kjempe fint læll ;) Masse god bedring :D

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Off, stakkars!! Masse god bedring!! Hvordan går det med riene? Roet de seg?

Så bra :) Da er det bare å bli frisk :)

huff masse god bedring... jeg var syk en god periode, men er bare et par dager siden jeg begynte på bedringens vei og er i dag nesten helt bra, bare litt hoste som sitter i :-) satser på det blir slik for deg også :-)

Huff, så kjedelig! Hadde en influensarunde som aldri ville slippe taket for et par-tre uker siden. Det ga seg til slutt heldigvis. God bedring!

Etter å ha lest på nettet ble jeg urolig:/ det sto at særlig kvinner i 2 og 3 trimester var utsatt for forskjellig type influensavirus å anbefales å vaksineres. Jeg har ik hørt noe om dette. Jeg har bare 6 dager til termin å immunforsvaret mitt er dårlig fra før av. Så nå sitter jeg bare å venter på å få ringt legevakta siden hele legesenteret er stengt i dag og i morra pgr ombygging, noe så teit!!!! Greit å sjekke meg opp så jeg ik har fått noe virus el noe.....

Back
Topp