Så surt!

sillivanilli

Elsker forumet
[:@] Jeg trodde jeg hadde god tid på meg til  å skrive på timelista mi på jobben tidligere i mai, men når når jeg ikke var på jobb  fikk sjefen mail fra sin sjef at de måtte sende inn timelistene tidligere enn vanlig, den dagen pga helligdager.
Så sjefen min har forta seg å skrive på lista for meg, men hun har regnet feil og ikke fått med seg lørdagstillegg. Så jeg har tapt 625 kr! [:(][:'(][&o]
BLÆÆ!!! [:@]

Får du de ikke etterbetalt da?
Det er jo tross alt ikke din feil

Vet ikke hvordan jeg skal gjøre det. Vi fører jo opp tidspunkt og timer. Også har jeg jobba mye til 15 over. Men når man regner det sammen må man skrive 25. Det har hun ikke gjordt. Vet ikke hvordan jeg skal skrive det opp for å få det rett. Skjønte noen noe av det?
Nei, vet bare ikke hvordan jeg skal gjøre det.. [&:]

ORIGINAL: Juliejr

Får du de ikke etterbetalt da?
Det er jo tross alt ikke din feil

ORIGINAL: *~Skjønningene~*

de får du vel på neste da?

hadde jeg ikke merket stort til, men kjedelig om du gjør det

Merker det godt så lite lønn jeg får.. [&:] Er bare ekstrahjelp. Ikke dårlig timeslønn altså, men jobber lite, dessverre.

ORIGINAL: Arianne SuperASS

Da må du jo få de etterbetalt..[8|]

Ja de MÅ du vel ha krav på??? Er jo ikke din feil, og uansett så skal jo slike feil  etterbetales[>:]

ORIGINAL: Habib Galbi

har skjedd sånt med meg, men da førte jeg de timene som gikk "tapt" på den nye timelista, og fikk dem måneden etter[:)]

Back
Topp