Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Holder på å bli små gal. Var slik forrige svangerskap også. Hele tiden.Jeg er konstant sulten! Andre som har det sånn? Jeg føler at jeg nesten blir mer sulten av å spise også
Hele tiden?? I 9 måneder?Holder på å bli små gal. Var slik forrige svangerskap også. Hele tiden.
Men spiste jeg ikke så ble jeg kvalm. Men gikk ned til start vekt innen 2 dager etter fødsel. Er lett sulten til vanlig. Tror jeg forbrenner fort. Og den bygge prosessen gjør ikke ting bedre.Hele tiden?? I 9 måneder?
Huff da Jeg husker ikke at jeg var så sulten sist. (14 år siden )Men spiste jeg ikke så ble jeg kvalm. Men gikk ned til start vekt innen 2 dager etter fødsel. Er lett sulten til vanlig. Tror jeg forbrenner fort. Og den bygge prosessen gjør ikke ting bedre.
Jeg er konstant sulten! Andre som har det sånn? Jeg føler at jeg nesten blir mer sulten av å spise også
Huff.. akkurat spist to brødskiver nå.. sulten gnager langt inn i bein og margVar verre i begynnelsen, men har noen dager inni mellom enda. De dagene er helt pyton
Herlig I går måtte jeg stå opp og spise en muffins Det sto mellom den eller tørt brødJeg var enormt sulten i starten av forrige svangerskap. Spiste aller mest de tre første månedene, tror jeg. Var bare helt bunnløs, og spiste lett dobbelt så mye til frokost og lunsj som vanlig, pluss at jeg måtte ha flere mellommåltider og spiste kjeks gjennom hele dagen for å holde kvalmen unna.
Jeg var litt bekymret over matinntaket, siden jeg hadde lest at man energimessig ikke trenger noe mer enn et eple ekstra i første trimester. Men jeg orket ikke å være sulten, så jeg spiste og spiste. Men jeg la ikke på meg noe de første tre månedene likevel, så tror kroppen min hadde behov for det. Så oppsummert - spis hvis du er sulten!
Herlig I går måtte jeg stå opp og spise en muffins Det sto mellom den eller tørt brød
Her er det bare brød med leverpostei som fristerJeg er bare 5 uker på vei nå, og har ikke kjent den største hungeren enda. Men allerede så ser jeg at påleggsvalgene mine har endret seg. Syltetøy eller brunost på skiva hver dag! Sist spiste jeg for det meste polarbrød med jordbærsyltetøy de fire første månedene. Det var liksom bare det som fristet.
Nei det er visst ikke lov.. kjøpte noen bananer i dag så jeg har som mellommåltid Håper det hjelper litt.Jeg er også konstant sulten, men her er det ikke noe som frister noe særlig. Så det går i banan og skive med syltetøy. Har sånn lyst på morrpølse, men det er visst ikke lov!