Så sulten!!!! :(

snerkulf

Forelsket i forumet
Jeg er så sulten, hele tiden! :wtf: Jeg la kjempemye på meg i de to forrige svangerskapene mine (typ 30-40 kg) og jeg orker ikke at det skal skje denne gangen her :facepalm:
Noen andre som er sulten hele tiden?
Nå skal det sies at jeg har også sluttet med snusen når jeg visste at jeg var gravid og det spiller sikkert også litt inn på appetitten...

Jeg er bare kvalm dessverre.

Men kanskje lurt å tenke over hva du spiser? Grovest mulig med proteiner osv slik at maten holder lenge? Også kan du jo knaske gulrøtter mellom måltidene for å ha noe å tygge på som ikke gir vektoppgang?

Kjenner litt på den følelsen selv, men mitt problem er at spiser e noe blir jeg bare kjempe kvalm, så her har jeg da en grunn for å ikke spise så mye :) Har selv 2 svangerskap bak meg! Det ene gikk e ikke opp mer enn 2 kg, det andre gikk jeg opp 4 kg. Så håper på at det kan se slik ut i detta svangeskapet au.

Jeg er også sulten hele tiden. Men samtidig litt matlei. Rar kombo. Når jeg spiser smaker det meste kjedelig. Noe mat går lettere ned enn annet. Knekkebrød er ikke godt for tiden, blir for tørt.

Jeg er også kjempesulten, men det er fordi jeg omtrent ikke spiser pga kvalmen. Gleder meg så til jeg kan spise meg mett :)

Sulten hele tiden. Det verste er når man er døds sulten midt på natt og du er i deilig søvn. Orker ikke å stå opp for å spise. Lurer på om det er farlig å være kjempe sulten lenge?

Sulten hele tiden. Det verste er når man er døds sulten midt på natt og du er i deilig søvn. Orker ikke å stå opp for å spise. Lurer på om det er farlig å være kjempe sulten lenge?
Det er ikke farlig for babyen sin del ,den tar det den trenger uansett hva mor får i seg av næring:)

Takk for svar :) Jeg må nok skjerpe meg litt og være streng med meg selv!
Jeg spiser mest fisk, knekkebrød, wok med kylling (uten ris), frukt, gullerøtter, tacosalat (uten rømme), og drikker mye vann. MEN det sniker seg også inn litt mat som ikke er så gunstig for vekten...
Så, full skjerpings fremover og fullt fokus på et sunt svangerskap! :)

Jeg er kjempe sulten og kvalm! Må spise ofte for å ikke bli enda mer kvalm, men det er lite som frister. Og når jeg finner noe jeg liker, spiser jeg alt for mye slik at jeg ender opp med å være kvalm etter måltidet også :o var ikke kvalm i forrige svangerskap, så dette er nytt for meg...

Jeg er lysten på noe godt så og si hele tiden. Så her gjelder det å ikke handle inn masse kosemat. Sjelden jer har nok lyst påtide at jeg gidder gå eller kjøre på butikken :happy:

Herregud å sulten i dag! Allerede spist tre brødskiver og en mandarin på jobb, begynte klokka 7 og nå er klokka 11!! Og nå har jeg ikke mer mat med meg :/
Har også begynt å merke sulten som melder seg oftere og oftere etter jeg har lagt meg...kanke drive å spise til enhver tid altså hehe :-)

Herregud å sulten i dag! Allerede spist tre brødskiver og en mandarin på jobb, begynte klokka 7 og nå er klokka 11!! Og nå har jeg ikke mer mat med meg :/
Har også begynt å merke sulten som melder seg oftere og oftere etter jeg har lagt meg...kanke drive å spise til enhver tid altså hehe :-)
Er nok en grunn til at du er sulten hele tiden :) jeg var også kjempe sulten hele tiden før kvalmen stakk innom..

Nyt å være sulten! Plutselig kan mat bli det verste i verden :(

Har også begynt å merke sulten som melder seg oftere og oftere etter jeg har lagt meg...kanke drive å spise til enhver tid altså hehe :)
Sånn er min verden. Er veldig kvalm, men klarer å spise. Og må spise nesten hver time ellers blir kvalmen bare verre. Har alltid små måltider med meg, proteinbarer, banan, knekkebrød, mandarin. Har aldri opplevd å vært så sulten før.. Hehe

Back
Topp