Så sulten!

Trocky308

Blir kjent med forumet
Runa får kunn mme og d har hun fra ca en mnd gammel. Vært svært plaget med magen og fikk tilslutt mme utem melkeprotein. Vi fikk en helt ny baby. Hun sover om natta, normal avføring og mye mindre vondt skriking. Nå er hun 14 uker å sulten. Spiser 150ml per flaske, får hun mer enn d kommer det meste opp. Etter halannen time krever hun mat igjen. Lurer på om andre er begynnt med annen mat enn melk? Vet man skal vente til 4 mnd mn hun er virkelig ikke mett.. fler med samme erfaring? Har nå litt grøtpulver i flaska og hun virker mer fornøyd. Sover lengre enn 30 min. Litt redd da for å gjør feil
 
Tror jeg ville snakket med helsesøster eller lege før jeg hadde gitt annen mat, da tarmene fortsatt er litt umoden.. Men det ser jo ut som hun tåler det og at du har startet forsiktig :)
 
Det er ikke anbefalt med annet enn mme eller mm før 4 mnd. Så hvis du tror du må gi henne noe annet så støtter jeg hun over som sier at du burde kontakte hs eller lege. Lykke til :)
 
Lille har får og mme, og på 3 mnd kontrollen så spurte jeg hs om hva jeg skulle gjøre, for lille var oppi nesten en liter mme i døgnet. Og da fikk jeg beskjed om at jeg måtte vente med fast føde til 4 mnd. Og om han kom opp i litt over en liter i noen dager før vi begynte med grøt, så var det bedre enn og begynne med fastføde før "tiden". Men kan jo være din hs mener noe annet, men ville hørt med de først :) Men skal og sies at de 3-4 siste dagene har han plutselig spist mye mindre.
 
Back
Topp