Så stor!

¤ LyKkEliG ¤

Prøver på nr 3 :)
Kikket på babyverden uke for uke, for å se hvor stor babyen i magen er nå i cm, å fikk bakoversveis :p Jeg er bare i uke 18+2, men den er allerede 18 cm i full lengde! :o Hørtes ikke så mye ut, men da jeg tok linjalen så ser det jo kjempe stort ut hehe :D
Syns det et rart at jeg ikke kjenner så mye når den er så stor, lurer på om jeg har morkaken foran denne gangen ettersom jeg kjente det mye tidligere med de to forrige.

Kikket på babyverden uke for uke, for å se hvor stor babyen i magen er nå i cm, å fikk bakoversveis :p Jeg er bare i uke 18+2, men den er allerede 18 cm i full lengde! :o Hørtes ikke så mye ut, men da jeg tok linjalen så ser det jo kjempe stort ut hehe :D
Syns det et rart at jeg ikke kjenner så mye når den er så stor, lurer på om jeg har morkaken foran denne gangen ettersom jeg kjente det mye tidligere med de to forrige.
Er 18+0 selv i dag. Kjenner ikke mye liv. Så jordmor sa at enten så ligger morkaka foran eller så ligger babyen med ryggen mot magen min. Hu fant hjertelyd på første forsøk for 2 uker siden og jeg fant den med en gang i går. Må bare ha tålmodighet trur jeg. Kjente liv første gang ordentlig fra uke 15 med datteren min.

Ja huff denne utålmodigheten :p Kjente liv daglig i uke 16 med nr 2 (husker ikke med nr 1)
Kjente litt liv for en uke siden, åsså kjente jeg litt idag. Veeeldig svakt :)
Skal på oul på onsdag så får vel se da :)

Eg kjenne veldig lite liv denne gongen. Da viste seg når eg va på OUL, at morkako låg framfor...

Min lå foran med nr 1. Og da kjente jeg ikke tydelig liv før etter ike 18. Med nummer to kjente jeg tydelig liv fra uke 13-14 og denne gangen er lik som første gang. Har ikke vært på oul enda, så vil vise seg om morkaken ligger foran i morgen :)

Etter ul idag stemte det bra at morkaken ligger foran mot magen, derfor jeg har kjent lite liv :)
Men har faktisk kjent å sett spark utenpå magen nå :D

Back
Topp