Så stolt!! *skryte*

babylykke82

Glad i forumet
I dag har vi vært på 6 mnd kontroll (litt seint ja..). Alt er fint, hun vokser som hun skal og gliser til alle hun treffer. HS satte seg ned på gulvet med henne, og gjett hva tulla finner på da?? Hun kryper!! Har jo kravla litt i revers en stund, men plutselig kryper hun målbevisst bort til ei leke! Jeg satt bare der og måpte..! [8D] Hun sitter også helt stødig selv på gulvet nå, og i dag morges satte hun seg opp selv. Jeg blir helt overveldet over hvor fort dette her går. Hvor ble babyen min av?? [8|][:)]

Litt skrytebilder [;)] : Er så glad i deg, gullet mitt!!

wow! så flink Norah er [:D] ikke rart du er super stolt av jenta di!

Så flink ei jente! [:D] All grunn til å være stolt! [:)]

Så flink da!![:D]

Vesla vår kan ikke sitte og ikke krype ennå[;)]

ORIGINAL: ThereseAa

Også såå søt hun er da!!!

Oi, se der du!
For en søt, sterk liten snuppe [:)]

ÅÅåå, du må være så stolt!! Hun er så godt utviklet hun! Idag var vi på 6-mndkontrollen, og han ene gutten der kravlet rundt på gulvet. Det var stort å se på. Det er nok ikke lenge før du ikke klarer å holde tritt med henne[;)]

Tror Jenny Othelia til MsMarte har kravla rundt en stund allerede??

Må si jeg nesten har litt blandede følelser for dette her. Er selvfølgelig kjempestolt av tulla mi, og det er så gøy når hun får til nye ting, men blir litt matt også. Søskebarnet hennes var også tidlig ute motorisk, og det som kan bli litt kinkig er jo at de kommer seg rundt omkring før de er klar for det mentalt. Blir mye knall og fall, og ikke lærer de av det ennå.. Men det kan jo hende hun tar det litt roligere enn den brumlebassen av et søskenbarn da. [;)]

Skjønn og morsom er hun da uansett. Kravler seg av gårde. [;)]

Så flink hun er!! Nydelig jente, ikke rart du er stolt [:)]

Signerer den!

Også så sååå søt da [:D]
Sondre kryper ikke ennå, men det kommer seg! Kommer seg masse frem og tilbake (går fremdeles mest bakover ennå da), og ser på det siste bildet av jenta di, sånn gjør Sondre! Opp på hendene og føttene (ikke sååå masse knærne ennå) [:D]

WOW!! Tidlig ute, flinke jenta! [:D] Også så nydelig da! [:)][:)]

Så nydelig hun er da!![:)][:)][:)]

Så nydelig hun er!!!!!
Vokst masse jo!!!
Kjempehærlig altså!
Også begynnt å krabbe da! så morro.. er like før her og nå!
Ikke rart du er stolt da!

Back
Topp