Så stille:(

hjertetmitt

Glad i forumet
Huff, ja dette er jo et tegn på at barna begynner og bli store, og man ikke har det store behovet for å dele så masse erfaringer og slike ting, og mange har ikke lengre tid til å være her inne.

Synes det er så trist at November 07 nå begynner og gå mot slutten[:(][:(]

Men jeg vil takke dere allesammen for noen fantastiske år sammen med dere her inne, det er så mange gode minner og noen triste minner, men alt i alt har det vært fantastisk og kunne få følge hvert barn her inne, fra de lå i magen til de nå er hele 3 år gamle[:)]

I April 07 meldte jeg meg inn her, og forventingene var store da jeg var 8 uker på vei, og fra den dagen har jeg vært her inne så og si hver eneste dag[:D]

Ultralyd ble tatt, ventingen ble lang, vi diskuterte alt mellom himmel og jord og delte bilder av gravidmager, og babyting som etterhvert ble kjøpt inn.
Og endelig kom november 07 og spenningen steg, jeg måtte få andre til og titte innom her husker jeg for jeg ville ikke gå glipp av noen som hadde født, gledet meg til å logge meg inn og se bilder av små nyfødte nurk[:D]

Det har vært så stort og få lov til å følge dere allesammen, og jeg håper det ikke dør helt ut her inne, men at vi kan ha noe smått kontakt og info om våre små skjønne nurk som ikke er så små lengre, mange har alt fått både en og to barn etter nov 07 barna kom til verden, og det har vært spennende og følge dere i denne tiden også..

Så masse masse takk for gooooode minner jeg vil ta vare på<3

Akkurat nå er jeg ikke så mye her men jeg står midt opp i flytting tihi
men kommer sterkere tilbake[:D]

Ja november er et koselig minne[:)]
Men nå er det nok takk og farvel fra meg her inne..jeg er å finne der hvor det er litt mer liv, som på Maiforumet og Interiør.
Jeg stikker hodet innom innimellom, men er ikke en akitv novemberbruker mer[;)]

Håper som sagt tidligere at flere kommer seg inn på fb, slik at jeg kan følge med på de søte familiene utenfor bv![:)]

Ja ikke mye action her inne lengre desverre men sånn er det jo gjerne også.
Jeg er mest inne på interiør og generelt.

Ja, det er faktisk litt trist. Føler jeg kjenner dere så godt. Men, men. Stikker innom her av og til jeg også[:)]

Back
Topp