så stille, så stille

Hanne79

Elsker forumet
Vi begynte så bra her i januarklubben, må nå er det nå voldsomt stille[:(] Hvordan går det med dere alle? Hvordan er former? Hvor stor er magen? Ny plager eller mindre plager? Rett og slett; HVORDAN ER LIVET?[:D]

Jeg har fått bittelitt mage og passer bedre og bedre inn i gravid-klærne mine[;)]
(ikke så fin mage som DEG da, Hanne79, men kansje senere?)
Kan jo sende inn bilde av magen min også her..
Jeg er ikke så modig at jeg viser dere sebramønsteret på magen min, da[8D]
men så stor er jeg iallefall omtrent nå (dette bildet var vel tatt den dagen jeg var 19+1 på vei, tror jeg[8|])

Jeg er ikke kvalm lenger! HURRA!!
For ca to uker siden begynte kvalmen å "falme", og ble etterhvert helt borte!
Nå har jeg derimot fått svære elefantføtter!!
dvs.. de er fremdeles bare str.36 i lengde, men de er minst 38 i bredde, og er kjempebollete[&o]
ikke no gøy..

Hvordan er det med resten av gjengen? og med deg Hanne?

Ja så sant så sant. synes det er sille overalt her jeg...... Er det bare meg her el er det noen flere...[:)]

meg også[8|]

Heisann!

Jeg er også her [:D]

Magen min vokser og jeg blir mer og mer stolt for hver dag [:D]
Det er deilig å gå gravid igjen! Jeg er jo så heldig at jeg ikke har noen plager! Har det travelt på jobben siden vi nettopp har startet på et nytt barnehageår...

Eneste plagen jeg har hatt i det siste har vært litt svimmel.. Jordmoren min målte blodtrykket mitt til 90/60 og sa at det var lavt. Så jeg venter spennt på å gå til jordmor igjen på onsdag...

Jeg måtte sette meg ned og ta det med ro på jobben.. Så kanskje jeg bør begynne med jern?

I går begynnte min samboer å prate om hvor vi skal være i jula og da slo det meg at svangerskapet til oss som venter i januar kommer sikkert til å gå veldig fort... kanskje?
Jeg synes i alle fall at det alltid går raskt mot jul, hva synes dere?
Og du Hanne får kanskje barna dine i julepresang [;)] [:D]

Er vel i det hele tatt en litt stille periode i svangerskapet nå...
Sånn etter Ul,og frem til neste ordinære kontroll ihvertfall![8|]
Hmmm...Men vi får gjøre så godt vi kan her å holde liv!!![:D]
Jeg for min del har kommet inn i en fin-fin periode i svangerskapet...
Ble kvitt kvalmen for litt over en uke siden,og det er kjempe deilig å slippe.
Magen vokser og har kun små svangerskapstegn/plager om dagen,litt halsbrann og litt vondt i bekkenet!
Og tulla inni magen er livlig til tusen,og det er jo bare sjarm!!![:D]
Dere andre her inne da!?

Først av alt, flott mage Fiorelina!! Du begynner jo virkelig å få gravid mage, mer enn bare en liten kul![:D]

Mitt svangerskap hittil har vært utrolig bra til å være tvillingsvangerskap. Mye kvalm og kastet opp de 12 første ukene. Da det sluttet, kom halsbrannen. Og den har vart siden. Tisset i ett frem til uke 10. Hadde vel kanskje fri fra dette i 5 uker, nå må jeg på do i hvert fall 3 ganger i løpet av natten[:)]Alt kommer tidligere når du går med to.

Litt bekkensmerter, men det er blitt mye bedre etter at jeg ble 100% sykemeldt. Nå er jeg hjemme hver dag og kjeder vettet av meg. Gleder meg til neste uke, for da er det oppstart med vannaerobic i varmtbassent. Har fått klarsignal av legen til å gå på dette. Ellers skal jeg være forsiktig med å gå mye, trene osv. fordi det blir så stort trykk på livmorhalsen siden det er to. ER JEG LEI AV Å HØRE AT TVILLINGSVANGERSKAP ER ET RISIKOSVANGERSKAP ELLER[:@] Men, men må bare ta det med ro. Vil jo ikke at babyene skal komme for tidlig.

Ellers ekstremt sulten, oppe i løpet av natten 2 ganger for å spise. Først 1 banan som jeg kan sove 1 time til på, før jeg må helt opp og ha to skiver. Lagt på meg 7 kilo, men alt er på magen, så jeg tar det helt med ro[:D] Med to smårollinger å springe etter, skal jeg vel få det av meg.

Kjekt å høre fra så mange i dag. Vi må fortsette å være flinke med å holde tråden. Januarklubben er jo den absolutt aller beste[:D]

Her jeg også! [:D] har bare internet på arbeid, så jeg vaser visst bort litt mye arbeidstid etter at jeg fant denne siden...... [&:]
Nå er det jo gøy å være gravid!!!! Jeg har sluppet lett unna, ikke kvalm eller noen ting, litt høyt blodtrykk, men det går ned for hver kontroll. Legger på meg 0,5kg i uken - hvor kommer de fra????? [:)]
Var hos min mor i selskap her en dag, der satt det 4 av mine tanter. Det var ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ i kor da jeg kom inn! Det var herlig! Og en dame på jobben sa til meg i går at jeg var så fin! DÈT er kjekt, da jeg aldri har sett på meg selv som fin! Lille trille, som pappa'n kaller meg for, sier vel det meste.. [;)]
Størrelsen på magen er fiiiiiin - litt over gjennomsnittet, men det gjør meg absolutt ingenting!! [:D] og mer og mer liv for hver uke.
Er det ikke fint å være gravid da, dere???? [:D]

Takk for et kjempekoselig innlegg Grete
Er godt å høre at du trives![:D]
Nyter det å være gravid jeg også nå,
-bare er litt oppgitt over at føttene mine ikke liker skoa og støvlene mine lenger..
-her i Bergen TRENGER man støvler[;)]

Hm ikke for å ta motet helt fra deg, men det er jo de som aldri kommer tilbake til den opprinnelige skostørrelsen... Hihi... [;)] litt trange sko begynner jeg også å få - hovner opp i anklene. JÈG synes jo det er mye, men det synes ikke legen, så da er jo alt bra, da! Så lenge de ikke finner noe i urinen.
Litt rart også å sitte her med mage... Har aldri vært den som brydde meg om barn og babyer, men etter at jeg traff pappa'n for snart 1,5 år siden, ble det aktuelt likevel. Ble "stemor" for 2 på 15 og 17 i tillegg! Og det tok ikke mange månedene før vi diskuterte babyer... Tok 7 måneder fra jeg sluttet på pillen til det klaffet - det var en helt merkelig, ubeskrivelig følelse å se de blå strekene. Det var litt "oj - hva har jeg gjort!" Men har ikke angret en dag.... [:D]

Jeg har også hørt det om skoa..
men føttene mine er ikke lenger.. bare "feitere" hovne og breie..
Mamma vil kjøpe nye sko til meg [8D] Hun er redd jeg ikke kommer meg ut når jeg ikke har sko som passer[&:]

Hehe... Nei huff, det er ikke fint å le! [:D] jeg er født med brede føtter; arvet dem etter far! Små og brede, og tjukke tær..... [&:] litt problemer med å komme oppi de skoene jeg selvfølgelig kunne tenke meg, men det dukker alltid opp noe! [:D]

Jeg hadde breie føtter fra før, jeg [&:]
"Donald-føtter" kalla jeg dem.. korte og breie.. - men de er vel mer som "Mikke føtter", for jeg er høy på vrista også [8D]

Har nå ca str 35 i lengde, og nermer meg str.38-39 i bredde (gikk fint oppi 36 før (så sant det var barnesko og ikke trange-smale damesko)) så jeg sliter litt med skoa nå, ja..

[&o] huff da....

Back
Topp