Først av alt, flott mage Fiorelina!! Du begynner jo virkelig å få gravid mage, mer enn bare en liten kul![:D]
Mitt svangerskap hittil har vært utrolig bra til å være tvillingsvangerskap. Mye kvalm og kastet opp de 12 første ukene. Da det sluttet, kom halsbrannen. Og den har vart siden. Tisset i ett frem til uke 10. Hadde vel kanskje fri fra dette i 5 uker, nå må jeg på do i hvert fall 3 ganger i løpet av natten[:)]Alt kommer tidligere når du går med to.
Litt bekkensmerter, men det er blitt mye bedre etter at jeg ble 100% sykemeldt. Nå er jeg hjemme hver dag og kjeder vettet av meg. Gleder meg til neste uke, for da er det oppstart med vannaerobic i varmtbassent. Har fått klarsignal av legen til å gå på dette. Ellers skal jeg være forsiktig med å gå mye, trene osv. fordi det blir så stort trykk på livmorhalsen siden det er to. ER JEG LEI AV Å HØRE AT TVILLINGSVANGERSKAP ER ET RISIKOSVANGERSKAP ELLER[:@] Men, men må bare ta det med ro. Vil jo ikke at babyene skal komme for tidlig.
Ellers ekstremt sulten, oppe i løpet av natten 2 ganger for å spise. Først 1 banan som jeg kan sove 1 time til på, før jeg må helt opp og ha to skiver. Lagt på meg 7 kilo, men alt er på magen, så jeg tar det helt med ro[:D] Med to smårollinger å springe etter, skal jeg vel få det av meg.
Kjekt å høre fra så mange i dag. Vi må fortsette å være flinke med å holde tråden. Januarklubben er jo den absolutt aller beste[:D]