så stille her??

Mange er visst på det andre stedet, som vi ikke snakker om
Og så er det ganske stille her ja!

Jeg har bare ikke tid, nå som sambo har reist. Jeg er alenemor på ubestemti tid og det tapper meg for krefter hele situasjonen. Akkurat ferdig i praksis i tillegg, så her har det vært et rotteres for å si d slik

Er ganske aktivt "et annet sted". Litt synd, men syns bv blir litt tungvint...

Hvor er dette andre stedet?
Er dårlig at det går så utover terminforumet.. det er såpass stusselig her at jeg faktisk ikke er innom hver gang jeg er på BV engang.
Men prøver å poste litt når jeg er her!

Imogene skrev:
Er dårlig at det går så utover terminforumet.. det er såpass stusselig her at jeg faktisk ikke er innom hver gang jeg er på BV engang.

Et sted man ikke har lov å snakke om her inne ;-) Jeg er innom her en gang om dagen, men det er jo så lite liv at det er kjedelig å gå når det ikke har skjedd noe her.

Jeg er ingen andre steder, har ikke prøvd å finne det engang. Men håper det blir litt mer liv utover når vi begynner å gå ut i permisjon. Og kanskje de på "det andre" stedet kommer tilbake litt da hvis det blir mer liv her?? :)

Det andre stedet er umulig å finne for vanlige folk. (!!) Og jeg tviler på at det blir mer liv her utover, det bruker å falle etter at barna er født uansett.. 
OG ettersom BV har endret så mye her inne så trives ikke jeg og mange andre her inne lenger... 

Jeg hoppa over på et annet forum også jeg nå, myyyye kjekkere der ! :-) Men er innom her å leser innimellom :-)

Virker som det er mer aktivitet innpå mars og mai forumet... Litt dumt. Men men... Vi får sørge for å lage litt mer liv vi som er her inne da, og ikke på "det stedet man ikke snakker om" :)

Synes det er greit å være her inne, liker at man kan være litt anonym og at ikke alle vet hvem hverandre er.

Jeg bytter på to mammaforumer. Dette forumet er mitt "hyggeforum" det andre er ganske tragisk, men litt underholdene også da :P

Jeg lager noen få tråder, men syntes liksom ikke at man får noe særlig respons.. så leser bare for det meste :)

Er mest inne på generelt å ser, er litt mere liv der inne.

Tror ikke det blir mer liv her desverre og har etterhvert sluttet å være her jeg og. Når jeg var på september 08 var det kjempemasse liv her på denne tiden da de fleste etterhvert begynnte i permisjon og satt hjemme og ventet på den lille <3
Jeg er en av de som ikke har behov for å skravle med fullt navn og bilde på facebook med folk jeg ikke kjenner, jeg er venn med alle fra september, men der ble jeg kjent med alle først her og vi har vært på flere treff både lokalt og for hele landet..... 
(er f.eks på enkelte grupper der som  alenemorforumet og synes det er litt skremmende hvor mye enkelte føler for å dele av informasjon bare fordi det er en hemmelig lukket gruppe, ingenting i internettverden er hemmelig)

Jeg er ikke på "det andre stedet", har ikke helt fått med meg overflyttingen dit. Er ofte innom og leser her på forumet, men er veldig dårlig på å skravle om løst og fast, liker best å forholde meg til konkrete spørsmål (enten stille dem eller svare på dem) :)
Så jeg er nok ikke en person som skaper så mye liv, dessverre. :)

DK82 skrev:
Jeg er ingen andre steder, har ikke prøvd å finne det engang. Men håper det blir litt mer liv utover når vi begynner å gå ut i permisjon. Og kanskje de på "det andre" stedet kommer tilbake litt da hvis det blir mer liv her?? :)

Jeg holder meg også bare på babyverden. Er enig at det er litt stille her, men prøver å poste litt når jeg har tilgang til internet. Internet er ikke koblet opp til huset vi har flyttet inn i, så får dessverre ikke vært så mye på forumet av den grunnen:-(
Håper også at det kan bli litt mer liv her etterhvert. Jeg trives i hvertfall her :-)

Syns også det er litt stille her... Men har vel sine grunner..
Derfor bruker jeg å snakke med meg selv i snakketråden vår ;-)

Dunn skrev:

Imogene skrev:

Et sted man ikke har lov å snakke om her inne ;-) Jeg er innom her en gang om dagen, men det er jo så lite liv at det er kjedelig å gå når det ikke har skjedd noe her.

Men hvorfor kan ingen fortelle meg det på pm?
*snurt*

Ja det er vanvittig stille her! 
Er litt kjipt, har og prøvd å få til en del treff også med bergensfolk og det har vært labert oppmøte. jeg har ikke vært her inne så lenge men jeg merker jeg er her lite nå, siden jeg "vet" at det aldri skjer noe her!

Ingen tvil om at aktiviteten har sunket siden sist jeg var på BV. Jeg har heller ikke noe ønske om å være på FB, fortrekker min anonymitet må jeg innrømme.

Jeg har termin 30. april, ble flyttet fra 7. mai så jeg er litt på begge forum, men må si at det ikke er så veldig mye mer liv på mai-forumet.

Vi får prøve å bidra etter beste evne tror jeg :)

Jeg er både her og på det stedet vi ikke nevner.
Jeg er nok ikke de som lager mest tråder, syns det er blitt tungvint her på Bv
er stadig forandringer her, og jeg kan ikke fordra det, hvorfor klusse med det som funker

Bandages skrev:
Ja det er vanvittig stille her! 
Er litt kjipt, har og prøvd å få til en del treff også med bergensfolk og det har vært labert oppmøte. jeg har ikke vært her inne så lenge men jeg merker jeg er her lite nå, siden jeg "vet" at det aldri skjer noe her!

jeg er gjerne med på treff når babyene kommer, men jeg bor på Voss og har planer om å jobbe til uke 37 så får ikke vært med på gravidtreff ;) :)

Back
Topp