Så stille her....

once more

Elsker forumet
Mailykke <3
... er det fordi dere er like trøtt som meg og ikke klarer å gjøre mye i dag?emoticon

Jeg nyter siste dagen med min vakre lille prins før han skal en uke til pappan sin...
Ja å så er jeg trøtt, sliten og vil vel aller helst sove hehe...

Jeg hører ikke til (så vidt jeg vet) men jeg er stuptrøtt, så jeg også vil sove. Så jeg forstår dere ja emoticon

Mer det at lørdag er kvalitetstid med familien, og jeg er dermed ikke så mye på nett ;-)

Vi har hatt ryddesjau idag og barnefri, så har heller ikke vært på nett.

Nå er det lørdagskos med ungene, så er det filmtid på meg og mannen

Ha en fin fin kveld jenter

Jeg har bare kikket litt innimellom om det var noe nyheter :) Så nesten ut om jeg er her inne hele tiden... :)
Har ryddet en del, men var kvalm og, så derfor ikke så mye energi.
Et barn på bursdagsfest og et hos meg, mannen på dugnad.
Nettopp gått en runde med barna fordi jeg trengte litt frisk luft, plukket blomster
og fått myggstikk :)
Nå blir det film med familien og litt strikking.
Fin kveld!

nå har jeg såvet i ein time, men kunne godt såvet i 12 til! hehe, mn får vel bare stå opp, sulten og;) haha

Jeg har også sovet.. Også har jeg og sambo laget 56 vårruller. I tillegg har vi fortsatt å pusset opp bad, så har bare tittet innom for nyheter jeg også :) Nå blir det movietime og mat! Ha en fin fin kveld videre jenter!

Jeg ser mange som er trøtt

Ha en fin lørdagskveld videre, Jenter!!

Ja jeg har aldri sovet så mye på dagen som jeg gjør nå! Godt at jeg har ferie..

jeg er her og er ikke trøtt, jeg har 7 dager til jeg kan teste. Iiiiiik det er så nervepirrende å vente!

men det er ikke så rart. er mange som erså tidlig i svangerskapet at mange venter med å være for mye her inne. Mange vet det ikke ennå, å vi som er her, blir mer og mer kjent etter hvert å får mer og mer å skravle om;)
Dessuten, bare vent til det begynner å bli en del sykemeldte/ på svangerskapspenger - da blir dette det andre hjem, å vi vil være her mye oftere! Å ennå mer kanskje rett rundt terminen, da vi bare er spente på hverandre, og hvem som har fått å hvordan ståa er;)

Jeg kjenner til tross for tidlig svangerskap og at mye kan skje; jeg må likevel innom flere ganger om dagen å sjekke!

Back
Topp