Så stille det er her

Det var jo temmelig mye liv her en periode også da ;)
Så det er jo klart det blir litt rart da.
Trodde ikke det skulle bli sånn med den aktive gruppa, men håper vi kan få til litt mer liv igjen ;)
Vi er nå 3 i alle fall da;) :p
Vi lvel påstå vi var en av de mest aktive temingruppene på flere år.. Vi blir nok aldri der igjen .. Men kos om de ble noe mer liv hvertfall =)
 
Vi lvel påstå vi var en av de mest aktive temingruppene på flere år.. Vi blir nok aldri der igjen .. Men kos om de ble noe mer liv hvertfall =)
Det må jo klare da;)
 
Vi var veldig aktive :) Termingruppen min nå er lite aktiv! Men tror også det skyldes skjult forum. At det ikke blir så mye skriving i all offentlighet.
 
Vi var veldig aktive :) Termingruppen min nå er lite aktiv! Men tror også det skyldes skjult forum. At det ikke blir så mye skriving i all offentlighet.
Det kan ha noe med det å gjøre og selvsagt.. Blir ofte mye mer liv på skjult... =) Tenker som så at det aldri vil bli slik som det var her uansett, så.. =)
 
Ser du skal ha en liten i desember <3 gratulerer så mye :)
Takk for det :)
Lillesøster har termin på julaften ;)
Koselig å se deg innom også:)
Alt for lenge siden sist..
 
Ja, det gjør jo plutselig det :p
Alt bra med dere da? :)
Her er det bra :) går hjemme med barna og jobber annenhver helg, så nok å gjøre..hehe! Og så venter jeg på medisinsk og plastisk neseoperasjon, gleder meg veldig til det!

Dere da? Er gravidformen bra?
 
Her er det bra :) går hjemme med barna og jobber annenhver helg, så nok å gjøre..hehe! Og så venter jeg på medisinsk og plastisk neseoperasjon, gleder meg veldig til det!

Dere da? Er gravidformen bra?
Det var godt å høre :)
Alt bra her, er i fin form for tida:)
Når jeg kom over kvalmen og det å være trøtt i 1.trimester :p
 
="a87, post: 19796012, member: 86143"]Det var godt å høre :)
Alt bra her, er i fin form for tida:)
Når jeg kom over kvalmen og det å være trøtt i 1.trimester :p[/QUOTE]
Så bra :) Hehe..ja 1.trimester er en kjip tid :p
 
="a87, post: 19796012, member: 86143"]Det var godt å høre :)
Alt bra her, er i fin form for tida:)
Når jeg kom over kvalmen og det å være trøtt i 1.trimester :p
Så bra :) Hehe..ja 1.trimester er en kjip tid :p[/QUOTE]
Heldigvis gikk det ganske fort da. Nå nærmer det seg 3.trimester her ;)
 
Så bra :) Hehe..ja 1.trimester er en kjip tid :p
Heldigvis gikk det ganske fort da. Nå nærmer det seg 3.trimester her ;)[/QUOTE]
Ja, går mye fortere når man har barn fra før av ;) håper du lillesøster kommer rundt ternin eller venter til over nyttår?
 
Heldigvis gikk det ganske fort da. Nå nærmer det seg 3.trimester her ;)
Ja, går mye fortere når man har barn fra før av ;) håper du lillesøster kommer rundt ternin eller venter til over nyttår?[/QUOTE]
Ja, merker helt klart forskjell der. Her er det jo fullt kjør frem til leggetid;)
Jeg håper egentlig på litt tidligere i desember, så det blir spennende å se :)
 
Oi, her inne har jeg ikke vært på lenge! Så rart det var (skiftet nick (len88) )
 
Back
Topp