Så stille det er her...

Baby4us

Elsker forumet
Best for dere at dere ikke driver og føder hele gjengen!! Nå må det nemlig være min tur snart.. Hvis han ikke plutselig åpenbarer seg i kveld/natt, så skal jeg på sykehuset for overtidskontroll i morgen, og da kan jeg love at maken til sutring kommer de aldri til å ha hørt maken til... Fy flate nå er jeg lei av å vente... 5 dager siden termin, og de dagene blir seige altså.. Lite hjertesukk fra meg bare..:-)

Er hvertfall ikke å føder jeg:) Har ennå 5 dager igjen til termin, og ser heller ikke ut som om lillegutt har det travelt med å komme til verden her:P

Satser på at han kommer av seg selv i kveld/natt. :D Skjønner hvordan du har det, og du går på overtid, og jeg er møkk lei nå, og har ikke passert termin enda :P

Masse lykke til med fødselen hvis den skulle skje snart hvertfall :)

Jeg har termin i morgen, og tror jeg sakte men sikkert blir sprø hvis han ikke kommer i løpet av helga! Jeg var såå sikker på at det kom til å skje noe i natt, for jeg følte meg veldig urolig i går kveld, babyen sparka konstant i timesvis og jeg hadde masse murringer... Men ingenting, bare timevis med søvnløshet... Nå mååå det skje noe snaart!!!

Sitter nå her jeg... Ikke alltid like flink til å skrive bare..Termin var for 2 dager siden, og baby koser seg i magen ser ikke ut som ho har tenkt seg ut..Er lei sjøl... Enda hvor mye jeg klager, så klarer jeg nok ikke få jordmora mi til å sette meg i gang altså...Har prøvd.. ! Lykke til =)) Håper du møter noen snille.. =)

Sitter her å ruger fortsatt, dessverre

Han er jo bare nødt til å komme i løpet av helgen da, blææ.. termin på søndag.
Skal til jordmor imorgen, og jeg skal fortelle henne akkurat hvordan det er å sitte her med en baby på mest sannsynlig over 3 kilo som spreller å koser seg med en grusom bekkenløsning!
Redd jeg ikke er i form til å føde om jeg skal gå så lenge over, blir helt utslitt jo..

Dagens utblåsning!

Hegevn skrev:

Skal til jordmor imorgen, og jeg skal fortelle henne akkurat hvordan det er å sitte her med en baby på mest sannsynlig over 3 kilo som spreller å koser seg med en grusom bekkenløsning!
Redd jeg ikke er i form til å føde om jeg skal gå så lenge over, blir helt utslitt jo..

Dagens utblåsning!

Hehe..3 kilo, da er du heldig vil jeg si... Min veier etter all sannsynlighet godt over 4...Slutten er dessverre slitsom... Klarer nesten ikke gå selv... Men er jo uansett ikke lenge igjen =)

Jeg er her, var på forundersøkelse på sykehuset i går. Jr er liten i forhold til de to andre var men han var så absolutt i slaget. Han ligger med hodet slik at han klemmer av en nerve i venstre låret hvis jeg ikke ligger gidt tilbakelent :-P. Og bekkenet mitt er fyy for noe møk, ble ikke noe bedre av å tryne framover på knea i snlen idag. Spraka godt i bekkenet da ja godt at jeg ikke falt på ryggen eller magen, da hadde vel vannet gått eller noe verre . Blir ks til onsdag neste uke da hvis ikke noe skjer før. Men gikk 10 dager over flr fødselen startet med første og fikk henne på dag 11 så jeg skjønner frustrasjonen deres. Lykke til alle sammen :-)

Frk.MammaMor skrev:

Hegevn skrev:

Dagens utblåsning!

Hehe..3 kilo, da er du heldig vil jeg si... Min veier etter all sannsynlighet godt over 4...Slutten er dessverre slitsom... Klarer nesten ikke gå selv... Men er jo uansett ikke lenge igjen =)

Nei det er ikke så lenge igjen, men det hjelper ikke alltid å tenke slik Jeg er ikke akkurat så liten selv heller så det er egentlig tungt uansett om barnet veier 3 eller 4 kilo

Enda 6 dagar att her... Men det gjer ingenting om ho kjem før! Byrjar å bli kjedeleg å ha permisjon! Har handla, vaska og bretta - alt er klart, ventar kun på mini! (som ikkje viser teikn på hastverk)

3 dager over termin her, og jr. viser ikke noe tegn til å komme ut nei :-/ håper han er ute før helga er omme, men om han har arvet tidsbegrepet etter sin far, blir han nok inne til han må draes ut fra magen ;)

I morgen er termin men har jo hatt Signe nå i snart 2 mnd :) tida går fort. rart, jeg som hele tida hadde sett for meg at jeg ville gå langt over termindato. så feil kan man ta:) føler med dere som går å venter og venter!

LineMa skrev:
I morgen er termin men har jo hatt Signe nå i snart 2 mnd :) tida går fort. rart, jeg som hele tida hadde sett for meg at jeg ville gå langt over termindato. så feil kan man ta:) føler med dere som går å venter og venter!

Av alle bekymringer, så er det vel færre når man går sånn og venter, enn når de små kommer for tidlig sånn som snuppa di.. Foretrekker nok ventingen:-) Men det høres ut som det går bra med dere, og da er alt lykke:-)) Nå er det i hvertfall bare timer til jeg får noen svar her, og bare det vil nok hjelpe.. Det er utrolig kjedelig å gå sånn og ikke vite noe som helst..

Baby4us skrev:

LineMa skrev:

Av alle bekymringer, så er det vel færre når man går sånn og venter, enn når de små kommer for tidlig sånn som snuppa di.. Foretrekker nok ventingen:-) Men det høres ut som det går bra med dere, og da er alt lykke:-)) Nå er det i hvertfall bare timer til jeg får noen svar her, og bare det vil nok hjelpe.. Det er utrolig kjedelig å gå sånn og ikke vite noe som helst..

Jeg hadde nok også valgt ventinga. Vi har vært heldige at alt har gått så bra og ukomplisert med Signe. Kun 1 dag med Cpap og tida i kuvøsen var kort. 5 uker inne på sykehuset var mer enn nok men det var jo fremgang hele tiden så har egentlig en positiv opplevelse av det hele. Skal ikke klage på 5 uker når det er andre som er der i flere mnd.. Feks var det noen som hadde vært siden mndskiftet oktober/november og som fortsatt var der når vi dro hjem den 18.jan... Stakkars...

Signe veier værtfall 3,5kg nå og alt går fortsatt bare fint.

Lykke til <3

Sitter her å venter. Har ikke termin før 22.feb, men alt har gått så bra så langt :D Ingen smerter, ikke noe bekken problem, veldig lite halsbrann.. alt har vært perfekt! Så venter no bare til at dagene skal gå jeg :)

Har jo fått Snuppa mi, og det er ikke så mye snakk om babyer her enda. Mest om fødsel og ventetid, så da er det litt stille fra meg :)

Men lykke til alle som ikke har født :)

Jeg venter også! 3 dager over termin nå...og ikke tegn til action akkurat. Har ikke kommet inn på BV på en liten evighet heller! Så har hatt en liten pause.

Back
Topp