Så stille det er her..

Gollemor

Forumet er livet
VIP
[:'(]

Synes det er kjempedumt!
Nå er nesten alle barna i barnehage.. noen mammaer har flyttet til andre terminforum.. og her blir det mer og mer stille[&o]

MEN JEG TRENGER DERE FORTSATT!!!!

hverdagen har inntatt Januar'09.... sånn er det. men jeg er her inne enda jeg! når jeg har mulighet hvert fall [:)]

jeg er også her [:)]

Venter på å få meg jobb, og Erling er begynt i barnehage. Så jeg er ofte innom for å se etter nytt.

Føler meg skikkelig sløkkis. Vært ute og gått en tur nå. Skal ta en ringerunde rundt til alle skolene i byen for å høre om ingen trenger en lærer [:D] Får ikke alle lærere jobb? (må kanskje engasjere meg litt mer her...)

er her av og til, men nå for tiden prioriteres helse og livsstil og juni[;)] men er jo periodeaktiv[;)]

*

ORIGINAL: Malleleo

er her av og til, men nå for tiden prioriteres helse og livsstil og juni[;)] men er jo periodeaktiv[;)]

Guri, så lenge jeg stusset på hva du mente med juni!! Tenkte først at babyen het Juni, men hun heter jo Live - og så gikk lyset opp for meg [:D] Forumet nemlig [:D] Er inne på januar2011 jeg da[:D] Men er ikke like aktiv som på mitt gamle januar da jeg var gravid sist.

Er her, men må si at jeg sjeder meg litt her inne...ikke så mye aktivitet lenger[:)]

Er fremdeles her jeg.. men har begynt på skole idag, så regner med at jeg ikke kommer til å være den mest aktive.

Jeg er her[:)] Bare ikke like aktiv hver dag. Er Ole Henrik i barnehagen hver dag? Og du på jobb? Hadde jo planer om å møte dere før sommeren, men kom aldri så langt da.. men kanskje vi hadde fått til noe nå i høst? :)

Ole Henrik er i barnehagen hver dag!
Men vi er alltid åpen for å ta litt fri, om noen vil treffes[:)] Om ikke helger er aktuelle.

Jeg er ikke i jobb enda, men satser på en løsning på det området snart også.

e her æ å men  e dårlig til å skrive:) å e mye inne på april10 :)

jeg er her - hver dag! [;)] Lite aktivitet ja, men sånn er det når det er full fart på alle sammen.
Kanskje det blir litt mer liv her når høsten setter inn for fullt?

Godt å se det er noen her enda[:D]

Lykke til med jobbintervjuer og vekterkurs Angelos[:)] Er kurset gjennom NAV?

Er inne titt og ofte jeg, men er ikke alltid like flink til å skrive [:)][8|]

Jeg er her så og si hver dag.
Men skiftet over til dette nicket da jeg ble gravid igjen, for å holde graviditeten litt hemmelig ei lita stund for de jeg kjenner privat som også henger på BV.
Ville ha full kontroll på hvem som visste om graviditeten min mens det fortsatt var størst sjanse for spontanabort.

Men i det daglige så logger jeg meg automatisk på denne bruker-kontoen, og hvis jeg skal svare her inne, må jeg skrive hvem som gjemmer seg bak nicket, så har derfor vært litt lat[8D]

Jeg tror jeg skal skrive * Nattens Dronning * under signaturen på denne bruker-kontoen, for det er denne kontoen jeg vil bruke aktivt fremover.

Jeg er inne her innimellom, men ikke alltid jeg har tid/ ork til å svare dessverre... Jeg har kun fri 2 dager hver 14 dag, jobber og går på skole 1 dag i uka... Er ganske tøft, men det blir heldigvis bare frem til jul... Så frem til det er det lite fritid på meg, og den lille fritiden jeg har blir familien og andre oppgaver proritert[:)]

Back
Topp