Så spyr man... igjen!!

lenemor

Forumet er livet
Går det an eller? Dette er altså femte gangen jeg har omgangssyke siden jul, nå er jeg mektig lei altså. Tror jeg skal kontakte legen og se om jeg kan ha noe virus eller noe som slår meg ut igjen og igjen - er jo ikke normalt å holde på sånn, er det det?

I alle dager! Det skal da virkelig ikke gå an?

Jeg ville tatt en tur til legen og bedt om diverse prøver ja..[;)]

Huff,nei ikke nå igjen.[&:]
Ta en tur til lengen du å sjekk det ut.
Er et hissig magevirus som går nå. Pappa har ligger i 6 dager nå uten å klare å holde på mat eller drikke.

Igjen? Huff, det høres ikke kjekt ut nei :( Håper du blir frisk snart igjen ...[:)]

Må si at det var litt i drøyeste laget, ja.

Samtidig vil jeg takke deg og dine, Lenemor, for at dere tar på dere al verdens omgangssyke sånn at vi andre slipper litt billigere[;)].

Her har vi bare hatt 2 runder siden nyttår.

[:'(][X(] God bedring!!!

Her spyr vi også[:(]. Eller ungene, håper jeg slipper unna! Fjerde gang for Lukas siden desember, å han spyr skikkelig, bare spyr og spyr[X(]. Nathalie har hatt vondt i magen i går, og i dag kom oppkastet ja... uff[:o]...

Oj[&:] Nei, det var da i overkant mye, lenemor! Ville absolutt ha tatt en prat med legen. God bedring uansett - til dere alle syke[:)]

Vi har enda ikke hatt det vi. Veldig lenge siden sist ja heldigvis. Masse god bedring til deg lenemor [:)]

nei, huff og huff!! dette er jo ikke noe morsomt... jeg villle nok tatt turen til legen ja, for å sjekke om det kan være noe annet enn den voldsomme omgangssyken.. jeg er livredd for å få det selv nå.. julie fikk det på fredag.. for tredje gang siden desember.. vi andre går klare enn så lenge... [&:]

Ser ut til at det bare er meg denne gangen - så G har vært syk tre ganger, August en, Johanna tre, og jeg tar altså kaka med fem runder nå. Har slitt noen av disse gangene med at jeg har hatt sinnsykt mye luft i magen og rapa masse... og de rapene har luktet råttent egg, skikkelig ekkelt. Leser på nettet at det er et virus som gir disse symptomene, så kanskje?

Back
Topp